برخورد قاطع پلیس راه اصفهان با خودروهای شوتی/ 36 دستگاه توقیف شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد؛

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به تصادفاتی که خودروهای تیرانداز برای سایر خودروها ایجاد می کنند، از برخورد قاطع با این گونه خودروها در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ علی مولوی گفت: تنها در چهارم آذرماه سال جاری 36 دستگاه خودروی شاسی بلند توسط یگان های گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان توقیف و 435 دستگاه از این خودروها نیز تحت تعقیب و گریز قرار گرفتند.

وی بیان کرد: خودروهای سواری حامل کالاهای خارجی قاچاق که به خودروهای تیراندازی معروف هستند با سرعت غیرمجاز، انحراف، انحراف ناگهانی به چپ و انجام حرکات خطرناک ایمنی جاده ها را به خطر می اندازند و یکی از مهم ترین عوامل در بروز ترافیک جاده ای هستند. تصادفات در جاده ها در نظر گرفته می شود.

این مقام انتظامی به تصادفات ناشی از تیراندازی خودروها به سایر خودروها اشاره کرد و افزود: آخرین نمونه از این گونه حوادث تصادف تیراندازی با خودروی پژو آردی بود که روز پنجشنبه سوم آذرماه در محور کاشان – کم رخ داد. در این تصادف راننده این خودرو به دلیل جراحات شدید جان خود را از دست داد و راننده خودروی پژو آردی نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: البته حادثه به اینجا ختم نشد و بر اثر این حادثه یک اتوبوس مسافربری و دو خودروی دیگر با هم برخورد کردند که در نتیجه چندین نفر مجروح و به بیمارستان اعزام شدند. تردد در این محور به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و برای یک ساعت به سختی گذشت.

سرهنگ مولوی تصریح کرد: اقدام قاطع با عکاسی از ماشین که با قانون شکنی، سرعت غیرمجاز و انجام حرکات خطرناک باعث ایجاد ناامنی در جاده ها می شوند در دستور کار جدی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان قرار دارد و این خودروها پس از رصد هوشمند توسط دوربین های ثابت و سیار راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن قابل شناسایی و شناسایی هستند. پلیس علاوه بر اجرای قانون سنگین ضبط و به مقام قضایی معرفی می شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به رانندگان در خصوص تیراندازی به خودروها هشدار داد و گفت: این رانندگان بدانند که جاده های استان ما برای آنها امن نخواهد بود و در صورت تردد در این جاده ها ماموران پلیس راه. هوشیار خواهد بود. اقدامات غیرقانونی خود را متوقف کرده و قاطعانه با آنها برخورد خواهند کرد.



آیا این خبر مفید بود؟