برخورد مرگبار دو تریلر محور ترانزیتی زنجان – میانه را مسدود کرد


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815593

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع تصادف فوتی در جاده ترانزیتی زنجان – میانه خبر داد و گفت: امروز در کیلومتر 20 جاده ترانزیتی زنجان – میانه دو دستگاه تریلر به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده و این محور را مسدود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مینهانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تصادف فوتی در جاده ترانزیتی زنجان – میانه گفت: امشب در 20 کیلومتری جاده ترانزیتی زنجان – میانه بر اثر بی احتیاطی یکی از رانندگان دو دستگاه تریلر با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رانندگان تریلر به دلیل شدت جراحات وارده در صف جان باخت، تصریح کرد: راننده دیگر که بالا آمده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به علت وقوع این حادثه مرگبار، تصریح کرد: در بازرسی از محل مشخص شد انحراف به چپ یکی از تریلرها منجر به وقوع این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه محور به دلیل جابجایی تریلرها موقتا بسته است، گفت: تا ساعاتی دیگر محور بازگشایی می شود.

مینهانی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه در استان زنجان آغاز می شود، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش چشمگیری نداشته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تردد در محورهای مواصلاتی استان از روز پنجشنبه افزایش چشمگیری داشته باشد، خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه 26 اسفندماه تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید