بررسی افت تحصیلی دانش آموزان و اعمال رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819849

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: موضوع بازگشایی مدارس، آموزش مستقیم، انصراف از تحصیل و اعمال رتبه بندی معلمان با حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (سه شنبه 15 فروردین ماه) گفت: دستور کار امروز این کمیسیون دعوت وزیر آموزش و پرورش برای تشریح برنامه ها و اهداف این وزارتخانه در سال جدید بود. در جلسه کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش، موضوعات مختلف و مهم در حوزه آموزش و پرورش مطرح شد.

وی یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه امروز را بازگشایی مدارس و آموزش مستقیم دانست و افزود:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: پس از ارائه گزارش به وزیر آموزش و پرورش در این خصوص، تاکید شد که مبنای تصمیم گیری در خصوص آموزش مستقیم یا از راه دور، ستاد ملی مقابله با تاج و تخت است و ستاد ملی نیز این موضوع را دارد. حرف آخر

حاجی پور یادآور شد: ما اعضای کمیسیون با توجه به افت تحصیلی ایجاد شده هم مراقبت تحصیلی دانش آموزان و هم سلامت معلمان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان را داریم. بنابراین تاکید کردیم که تمامی لوازم بهداشتی اعم از ماسک، ضدعفونی کننده، دماسنج و مواد شوینده از طریق وزارت بهداشت در اختیار مدیران مراکز آموزشی قرار گیرد.

وی یادآور شد: در نهایت پس از ابلاغ دغدغه خانواده ها به وزیر آموزش و پرورش، به این نتیجه رسید که ستاد ملی تاج و تخت در این زمینه حرف آخر را خواهد زد زیرا بیشترین آمار و اطلاعات جامعه و بهترین ها را در اختیار دارد. تصمیم کارشناسی «همان ستاد ممکن است بپذیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد، رتبه بندی معلمان بود که مجلس به وظیفه خود عمل کرده و امروز نوبت دولت است که آیین نامه این قانون مهم را تدوین و آماده کند. برای اعدام. “به آرامی

وی افزود: از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، بحث تعیین تکلیف معلمان آموزش غیر رسمی مطرح و عنوان شد که به زودی طرحی در این زمینه در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید