بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد الزام، نقد در کتاب «نور مطالبه»

ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801712

کتاب نور مطالبه نوشته کریم عباسی به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مطالبه گری، نقد و انتقاد می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب «نور مطالبه» نوشته کریم عباسی به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مطالبه گری، نقد و انتقاد می پردازد. این اثر در قالب A5 توسط انتشارات پرناک و زیر نظر انتشارات پرناک منتشر شده است.

کتاب «نور مطالبه» در 3 فصل تنظیم شده است:

1- مطالبه چیست: که آن را تعریف و توصیف می کند.

2- چرا جستجو: اهمیت، آثار و نتایج این موضوع را نشان دهید.

3- نحوه مطالبه : سعی می کنید برای انجام این مهم کار درست را تجویز کنید.

❇️ علاوه بر ضمیمه “توصیه به مسئولان در خصوص اقدامات”

این اثر در پاسخ به تاکید رهبر معظم انقلاب بر روحیه مطالبه گری و لزوم بکارگیری صحیح آن نوشته شده است.

از آنجایی که برداشت نادرست از درخواست و اجرای نادرست آن موجب یأس و زمینه ضربه زدن به دشمن می شود، مطالعه این کتاب به تمامی افراد به ویژه جوانان، تشکل های سیاسی و فرهنگی، مسئولان و… توصیه می شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «بارها گفته ام. از این روز به بعد باید بترسیم که دانشجوی جوان ما در دانشگاه انگیزه سوال پرسیدن، سوال پرسیدن، درخواست درخواست را نداشته باشد. تمام تلاش ما باید این باشد که این روحیه مطالبه گری، خواست و ادعا در عرصه های مختلف در بین نسل جوان کشورمان – به ویژه دانشمندان جوان – گسترش یابد. اگر چنین است، نمی توان همه این الزامات را برآورده کرد – همانطور که در کوتاه مدت هستند. نمی توان به همه ادعاها در کوتاه مدت پاسخ داد. ظرفیت ها محدود است، اما مطمئناً آینده خوب و افق روشنی با چنین الزاماتی وجود دارد.»

برای تهیه کتاب لایت به سفارش با قیمت 40000 جلد می توانید به شناسه روابط عمومی مجموعه برای تشخیص رهبری در ایتا @ Javane_enghelabi1 پیام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید