بررسی تداوم ریاست ششگلانی در هیات فوتبال آذربایجان شرقی/ حضور آقای همیشهشهری ها قانونی است! + سند


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843968

حضور رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در این سمت با وجود پایان دوره 4 ساله قانونی است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، با توجه به پایان دوره چهار ساله جواد ششگلانی ریاست هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی که بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید، زمزمه هایی مبنی بر غیرقانونی بودن رئیس هیئت فوتبال استان به گوش رسید. ادامه هید.

در این راستا به اساسنامه سایر شوراهای ورزشی و انتخاب سرپرست پس از انقضای دوره 4 ساله که به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان و تایید فدراسیون های تابعه تعیین می شود، استناد شد. . در این تابلوها

اما با پیگیری های عنایی و دسترسی به اساسنامه شورای فوتبال استان مشخص شد که این اساسنامه با سایر هیئت های ورزشی متفاوت بوده و جواد شش گلاتی علیرغم پایان دوره چهار ساله ریاست هیات فوتبال استان همچنان به عنوان رئیس هیات فوتبال استان باقی ماند. دستور.


47e069c0 43e4 4e81 8f43 fe3f461b66d2 خبر خاکستری

بر اساس بند 9 ماده 24 اساسنامه شوراهای فوتبال استان ها «در صورتی که پس از پایان دوره 4 ساله انتخابات به هر دلیلی به تعویق بیفتد، رئیس هیئت مدیره می تواند تا جلسه انتخابات به کار خود ادامه دهد».

گفتنی است، اطلاعیه انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان طی روزهای اخیر اعلام شد و جلسه انتخابات این هیات در شهریورماه با یک تاخیر چند ماهه

انتخاباتی که البته در این چند وقت اخیر همیشه رنگ انتصابات داشته و در صورت ثبت نام جواد ششگلانی، انتخاب فرد دیگری برای این پست بعید یا بهتر بگوییم غیرممکن به نظر می رسد!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید