درمانده به عنوان آقای رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892085

رئیس تیم فوتبال آذربایجان شرقی برای توجیه عملکرد ضعیف این تیم به صورت زنده به آمارهای جعلی متوسل شد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، یکی از موضوعات مهم مطرح شده در برنامه «موج ورزش» این هفته شبکه استانی سهند توسط مهمان تلفنی برنامه به عنوان نمونه ای از عقب ماندگی و افت عملکرد تیم فوتبال استان آذربایجان شرقی در سال های اخیر مربوط به این موضوع بود. کمیته داوران

به گزارش خبرنگار ورزشي تبريز، حامد حاجي محمدي گفت: در چند سال گذشته تعداد داوران ليگ برتر استان از 6 نفر به 2 نفر كاهش يافته و امسال يك نفر به اين تعداد اضافه شده است. داور سن و حمایت مناسبی ندارد هیچ کار خوبی انجام نمی شود.

در این رابطه واکنش جواد ششگلانی سرپرست تیم فوتبال استان قابل توجه بود؛ جایی که با ارائه آمارهای غلط سعی در توجیه عملکرد ضعیف این هیئت داشت.

او ابتدا تعداد داوران فوتبال استان در لیگ برتر را 5 نفر اعلام کرد، اما وقتی با سوال مجری در مورد اسامی آن داوران مواجه شد، تعداد او به همان رقمی که حاجی محمدی مدعی شده بود کاهش یافت!

این در حالی است که آمار اعلام شده از سوی خبرنگار تبریزی تعداد داوران لیگ برتر استان در چند سال گذشته 6 نفر بوده که بر اساس اطلاعات دریافتی آمار دقیق 8 نفر بوده و اکنون کاهش یافته است. به سه.

در مجموع 14 داور و کمک داور در این دوره به نمایندگی از استان در لیگ برتر، اکنون 5 نفر!

نکته دیگر اینکه سرپرست استان تعداد کل داوران لیگ برتر فوتبال را 9 نفر اعلام کرد که 4 نفر بیشتر از آمار واقعی است. او البته در توجیه کاهش 6 داور به 3 داور ناکام ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید