کومله ها به کار آل سعود هستند/ مولفه های انرژی ایران آمریکا را درمانده کرده است


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913379

محمدرضا نقدی گفت: کومله اجیر آل سعود هستند، کومله کسانی هستند که ناهید فاتحی کرجو دختر 17 ساله سننجی را در اوایل انقلاب زنده به گور کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، صبح امروز سردار محمدرضا نقدی از دست اندرکاران پیشرفت و بنیانگذار تمدن اسلامی در باشگاه فرهنگیان ساری ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه فرهیختگان رسالت بزرگ تمدن سازی را بر عهده دارند، اظهار داشت: بسیج کار بزرگی دارد. حماسه ها همه جا سال یک انقلاب آفرید . بسیج مردمی بود و در همه صحنه ها از درگیری با اشرار ضد انقلاب در دوران دفاع مقدس با مقابله با هجمه گسترده و بی سابقه دشمن حماسه بزرگی را رقم زد.

نقدی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: بسیج در عرصه های مقدس حراست با دست خالی ظاهر شد. در آن دوره تجهیزات و اسلحه وجود نداشت، اما امروز بسیجیان با داشتن تمام تجهیزات پیش روی دشمن، داوطلبانه بدون سلاح به میدان می روند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه عده ای از شما انتقاد می کنند چرا بسیج را مسلح نمی کنید، گفت: بسیج در میدان قیام غیرمسلح ظاهر شد تا چهره ضد حقوق بشر و جنایات و خشونت های مردم را به مردم نشان دهد. دشمنان مانند شهید علی وردی، شهید عجمیان و سایر شهدای بسیجی.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به بررسی دلایل حوادث و اغتشاشات اخیر در این مدت پرداخت و افزود: با بیان اینکه 4 هزار پزشک برجسته ایرانی در جهان پس از بررسی پرونده فوت مرحوم مهسا امینی در پیامی اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از تروما وجود ندارد و حتی پدر این بانو نیز اعلام کرد که دخترش در همان لحظات اولیه بستری شدن در بیمارستان مریض بوده اما عده‌ای شروع به درگیری کردند.

نقدی با بیان اینکه آمریکا در جنگ جهانی دوم 20 میلیون کشته داد، خاطرنشان کرد: جنایتکاری آمریکا در عراق، افغانستان و کشورهای منطقه کاملا مشهود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: در ماجرای جورج فلوید، پلیس آمریکا در ملاء عام یک نفر را کشت، هیچکس در مورد این حادثه صحبت نمی کند، اما در مرگ خانم امینی، هر چند دوربین ها، پزشکان و خانواده آقای امینی حضور داشتند. آن مرحوم به صراحت اعلام می کنند که ضرب و شتم در آن اثری نداشته است، فقط رئیس جمهور آمریکا پنج بار علیه ایران موضع گرفته است.

نقدی با اشاره به آمار رسانه های آمریکا مبنی بر اینکه تنها 990 نفر در آمریکا زندانی هستند و خبری از سرنوشت آنها نیست، گفت: رسانه های آمریکا گزارش دادند که پلیس آمریکا از سال 2015 تا 2020 میلادی 250 زن را کشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه به جنایت آمریکا در افغانستان نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا بیمارستانی را در قندوز افغانستان بمباران کرد که در آن زنان باردار، پزشکان، کودکان و بیماران حضور داشتند و همه در این بمباران کشته شدند.

نقدی با بیان اینکه آل سعود با ایجاد شبکه بین المللی در لندن رسما سالن جنگ علیه ملت ایران را راه اندازی کرده است، به جنایت آل سعود نیز اشاره کرد و افزود: خاشقجی مخالف سرسخت رژیم سعودی نبود. مخالف لیبرال بود و به آمریکا پناهنده شد، اما آل سعود با آن چه کرد؟! آل سعود او را با اره تکه تکه کرد و تکه های بدنش را با اسید حل کرد و در آب فاضلاب ریخت. هواداران آل سعود برای گرفتن رشوه و دلار و سکوت این خبر را برجسته کردند. نه کسی خیابانی را به نام خاشقجی نامگذاری کرده است و نه شورای امنیت به نام او. یک نوجوان 14 ساله به اتهام پخش اعلامیه به دار آویخته شد این ویدئوها برای ایجاد رعب و وحشت از شبکه های آل سعود پخش شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه، آل سعود مدعی حقوق بشر است اما هر روز به یمن حمله می کند و افزود: آل سعود هر روز در یمن کودکان را می کشد اما نام یمن در جلسات حقوق بشر شنیده نمی شود.

نقدی با بیان اینکه در آل سعود انتخابات، شورای ساختگی و خودنمایی وجود ندارد، گفت: کومله خدمتگزاران آل سعود هستند. این کومله ها بودند که دختر 17 ساله سننجی ناهید فاتحی کرجو را زنده به گور کردند. آغاز انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر شعار اقتصادی شنیده نشد، گفت: مردم ایران دیدند که معاندان شعار اقتصادی نمی دهند.

نقدی با تاکید بر اینکه این نبردهایی که دشمنان علیه ایران به راه انداختند به دلیل تقویت ایران در همه عرصه ها بود، گفت: 40 سال است که همه ارکان قدرت در این 40 سال پیشروی کرده اند.بر اساس آمار رژیم پهلوی. ۷۰ درصد زنان قبل از انقلاب بی‌سواد بودند، اما پس از انقلاب رسانه‌های غربی اذعان کردند که ایران بالاترین رتبه‌های علمی جهان را کسب کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ایران در دوران پهلوی اجازه نداشت وزیر خود را تعیین کند و انگلیس و آمریکا به جای آن وزیر تعیین می کردند، افزود: همه این تحقیرها در خاطرات سیاستمداران دوره پهلوی بازگو شده است.

نقدی با بیان اینکه ایران در دوره پهلوی قدرت سیاسی نداشت، تصریح کرد: امروز دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه همچنین به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: ایران بر اساس آمارهای غربی بیستمین اقتصاد جهان است.

نقدی در ادامه با بیان اینکه بر اساس ارزیابی مادی دشمنان، جرات حمله به ایران را ندارند، گفت: ایران در شدیدترین فشارها و تحریم ها مولفه های قدرت خود را افزایش داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه با بیان اینکه تفکر لیبرال دمکراتیک باید در خیابان های فرانسه و آلمان دیده شود، گفت: آمریکا 5 میلیون فقیر دارد و بیش از 20 نفر در مدارس، دانشگاه ها و رستوران ها کشته می شوند. هر روز . این آمار در رسانه های آمریکایی منتشر شد.

نقدی با بیان اینکه عناصر اقتدار ایران آمریکا را درمانده کرده است، گفت: آمریکا با ذلت و خواری از افغانستان فرار کرد. بر اساس آمار سازمان محاسبات سری دولت آمریکا، 23 هزار نفربر، 200 هواپیما و هلیکوپتر، 8 هزار کامیون، 42 هزار خودروی تاکتیکی و غیره در افغانستان رها شده است، این واقعیت آمریکایی تحقیر شده است. ارتش.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا کشور جهان سومی است، گفت: رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که آمریکا از نظر علمی، اقتصادی و سیاسی شکست خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید