رژیم صهیونیستی درمانده است/ سقوط اسرائیل قطعی است


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834810

گدیری ابیانه گفت: امروز هم رژیم صهیونیستی و هم حامیان غربی می دانند که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و درماندگی است و خودشان نیز متوجه این موضوع هستند و تلاش می کنند شرایط را تغییر دهند اما فایده ای ندارد و سقوط نهایی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با مشرق با اشاره به ماجرای ورود صهیونیست ها به خاک فلسطین گفت: سیاست استعمار ایجاد اختلاف بین دولت ها است. آنها به این واقعیت واقفند که اگر کشورهای اسلامی حول محور اسلام متحد شوند تبدیل به ابرقدرتی می شوند که هیچ کشوری قادر به مقابله با آن نخواهد بود، بنابراین همیشه به فکر اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه و تفرقه در آنها هستند.همه را تهدید کنید. . او در کنار آنها بود.

به گفته وی، یکی از تصمیمات آنها این است که عروسک ها حکومت کنند و به موفقیت های بزرگی دست یابند، اما این کافی نیست. ، دزدی و ظلم به دیگران به طوری که در کشورهای مختلف از جمله اروپا منفور بودند.

وی افزود: استکبار جهانی با چند تیر سعی کرده نشان دهد که برای آنها زمین در نظر خواهد گرفت و از یهودیان اروپا و کشورهای دیگر حمایت کرد تا برای غصب این کشور به فلسطین بروند و بدین ترتیب به آن دامن بزنند. کشورهایی در فلسطین و فلسطین اشغالی برای تشکیل دولتی که به دنبال تضعیف جهان اسلام است و صهیونیست ها جنایات زیادی در این کشور مرتکب شده اند و سعی در ایجاد رعب و وحشت در فلسطینیان برای مهاجرت کرده اند. از سوی دیگر برای تسهیل مهاجرت آنان، مهاجرت فلسطینی ها، لبنانی ها و سوری ها را به کشورهای دوردست مانند آمریکای لاتین سازماندهی کردند.

قدیری ابیانه، دکترای پدافند راهبردی با اشاره به شعار رژیم صهیونیستی برای تسلط بر نیل تا فرات گفت: آنها غصب این مناطق را حق خود برای تصرف این سرزمین ها می دانند. این نگرش باعث شد که رژیم صهیونیستی و اسرائیل به پادگانی تبدیل شوند و همواره سعی در حمله به دیگران داشته باشند و توانستند بخشهایی از کشورهای اسلامی همسایه را به اشغال خود درآورند و چندین ارتش عربی را در جنگ شش روزه شکست دهند و بعدها به نحوی به لبنان نیز حمله کردند. بیروت را فتح کرد.


پیروزی قبل از انقلاب ایران

وی ادامه داد: پیروزی های رژیم صهیونیستی و اتحاد کشور موضوعی همیشگی بوده است. البته در حالی که پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی پرچم عربیت بود، رژیم صهیونیستی همیشه پیروز می شد، اما پس از انقلاب، مبارزه با پرچم عربیت جای خود را به مبارزه داد. ارتش رژیم صهیونیستی شکست خورد و حکومتی که مدعی سلطه از نیل تا فرات بود، موضع دفاعی گرفت و مجبور به ساختن دیوارهای بلند در اطراف کشور شد، اما فلسطینی ها و لبنانی ها با حفر تونل توانستند وارد کشور شوند. ساخته شده به عمقی که نتوانستند بسازند.

این دیپلمات عالی رتبه سابق خاطرنشان کرد: امروز هم رژیم صهیونیستی و هم حامیان غربی می دانند که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و درماندگی است و خودشان نیز متوجه این موضوع هستند و تلاش می کنند شرایط را تغییر دهند اما فایده ای ندارد و سقوط است. آنها در هر جنگی شکست خوردند. حماس و جبهه مقاومت به قدرتی بزرگ تبدیل شده اند و ارتش همیشه پیروز صهیونیستی با شکست های متعدد حتی در میان صهیونیست هایی که از کشورهای مختلف عازم کشورهای اشغالی شده اند در حال فروپاشی است.




مهاجرت معکوس صهیونیست ها

به گفته قدیری ابیانه، صهیونیست هایی که تبعه کشورهای دیگر هستند به راحتی می توانند به کشورهای مبدأ خود بازگردند و اکنون یکی از مشکلات صهیونیست ها افزایش تقاضا برای مهاجرت معکوس است و به همین دلیل به فکر پیش بینی سرزمین دیگری افتاده اند. در همین راستا زمین های زیادی را در آرژانتین خریدند و مقصدشان این کشور است که با موج ضدصهیونیستی مردم آرژانتین نیز مواجه است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت های کشورهای عربی به درخواست آمریکا با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده اند که برخی از آنها مانند امارات و بحرین این روابط را علنی کرده اند اما این نمی تواند آن رژیم ها را تقویت کند، بلکه باعث بی ثباتی بیشتر آنها می شود. به خصوص که مردم این کشورها مخالف رژیم صهیونیستی هستند و دولت های آنها اشتباه کرده اند که به رژیم صهیونیستی ملحق شده اند.

وی تاکید کرد: در این شرایط که رژیم صهیونیستی خارج خواهد شد، آمریکا نیز مشکلات زیادی دارد و قدرت آمریکا رو به افول است و حتی آمریکا در حال از هم پاشیدن است و دلار آمریکا روز به روز در حال کاهش است. وی ادامه داد: بنابراین نه رژیم صهیونیستی متحدان عرب را تقویت می کند و نه آمریکا که حامی اصلی صهیونیست ها است، در حالی که خود با بحران های زیادی مواجه است، نمی تواند برای این رژیم ها مصونیت ایجاد کند، عملیات نظامی روسیه در اوکراین نیز باعث تضعیف ناتو و تضعیف شده است. آن کشورها . .




تاکید بر راهپیمایی باشکوه



این کارشناس سیاسی تصریح کرد: به هر حال من خمینی را دارم که روز قدس را روز اسلام نامید، هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی بزرگی در ایران به راه انداخت و امروز این مناسبت به دیگر کشورهای اسلامی رسیده است. ما در یمن، پاکستان، ترکیه، عراق و 5 شاهد این راهپیمایی بوده ایم و البته راهپیمایی در کشورهای غیراسلامی نیز وجود دارد.

قدیری ابیانه افزود: مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند که رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده از بین خواهد رفت. روز قدس باید هر سال چه در ایران و چه در کشورهای مختلف با شکوهتر باشد و مطمئن باشید که این مبارزات به وقوع خواهد پیوست و نسل جوان ما شاهد آزادی قدس و بازگشت کامل فلسطین به کشورهای جهان خواهند بود. طرح و اخراج صهیونیست ها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید