بررسی قانون امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام / خام فروشی محصولات کشاورزی تورم را به بازار تحمیل می کند


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842405

علی حدادی گفت: متاسفانه علاوه بر خام فروشی محصولات کشاورزی شاهد کشاورزی سنتی و مضر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکعلی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز ظهر امروز در نشست خبری در سالن نهم دی هشتگرد گفت: مردم خواستار حضور نمایندگان صدایشان در مجلس و حضور در بین مردم هستند.

حدادی با تاکید بر اینکه هدف مجلس حرکت به سمت توانمندسازی و کارآمدی دینی نظام است، افزود: ما در کشور بن بست نداریم با وجود مشکلات و تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود. بی شک اعتماد به جوانی راهگشاست.»

وی گفت: دشمن با تهاجم هدفمند فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تنبلی جامعه، ذهن و افکار مردم را تهدید کرده است. ارزیابی اسرائیل و آمریکا این است که با جنگ نظامی نمی توانند به اهداف خود برسند، بنابراین به جنگ اقتصادی روی آوردند.

حدادی بیان کرد: انقلابی ماندن به معنای تحمل سختی ها و شکستن گردنه های متلاطم برای حفظ استقلال کشور است، امروز دشمن در حال جنگ تمام عیار اقتصادی است که یکی از مولفه های آن تحریم است، بنابراین مجلس اقدامات سازنده را در دستور کار قرار داده است. “

نماینده مردم ساویبو گفت: قانون تسهیل صدور جواز کسب برای مبارزه با فساد و امضاهای طلایی و ساختار اداری کشور در مجلس تصویب شد. به دلیل فرار مالیاتی، مجلس مالیات بر درآمد را برای کنترل تجارت در کشور تصویب کرد.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق با اشاره به اینکه عده ای به دلیل فرار مالیاتی علیرغم فرار مالیاتی در اقتصاد کشور نقشی نداشته اند، در بخشی دیگر افزود: قانون امنیت غذایی مصوب مجلس در صحن شورا در حال بررسی است.

وی به لزوم نظارت بر تولید، توزیع و صادرات اشاره کرد و گفت: متاسفانه علاوه بر خام فروشی محصولات کشاورزی شاهد کشاورزی سنتی و زیان آور هستیم که این روند برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی ندارد و موجب تورم می شود.

حدادی با تاکید بر اینکه خرید تضمینی محصول باید در راستای حمایت از کشاورز انجام شود، تصریح کرد: دست دلالان باید قطع شود، بنابراین کمیته قیمت گذاری محصولات تشکیل شده تا کشاورزان نیز در تعیین قیمت نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید