برنامه عجیب و غریب نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس

در حالی که تیم پرسپولیس هفته آینده در لیگ برتر به مصاف استقلال می رود، از هم اکنون گمانه زنی هایی درباره این تیم برای فصل نقل و انتقالات شنیده می شود.

در هفته های اخیر و پس از حرکت حامد پاکدل و مهدی عبدی، صحبت هایی مبنی بر احتمال جدایی آنها در نیم فصل به گوش می رسید اما به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس که هنوز پیشنهاد رسمی برای این دو بازیکن ارائه نکرده است، اختلاف نظر داشته باشد. با جدایی آنها و این دو بازیکن باید این فصل را ترک کنند. با پیراهن پرسپولیس تمام شود.

بعد از جام جهانی صحبت هایی در مورد مهدی ترابی مطرح شد مبنی بر اینکه پیشنهادی از یونان وجود دارد اما پرسپولیس تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده است و ترابی در این شرایط نمی خواهد پرسپولیس را ترک کند زیرا تا پایان سال جاری با این تیم قرارداد دارد. و اگر بخواهد در مورد آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرد، احتمالا آن را به فصل آینده موکول خواهد کرد.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد پرسپولیس در نیم فصل نقل و انتقالات آرامی داشته باشد و تغییرات زیادی در لیست تیم ایجاد نشود زیرا کادر فنی از شرایط بازیکنان راضی است و این تیم احساس نمی کند. نیاز به موقعیت

دیدگاهتان را بنویسید