برنامه ویژه قدرت نمایی روس ها در پاریس 2024 / تقویت ستاد کشتی با 3 چهره سرشناس


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810677

سه چهره سرشناس کشتی روسیه پس از بازنشستگی از جام جهانی به کادر مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی این کشور پیوستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ با درخواست جامبولات تادیف، سرمربی تیم ملی کشتی روسیه و موافقت مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه و مسئولان ورزش روسیه، سه کشتی گیر مطرح روسیه به کادر فنی تیم ملی روسیه اضافه شدند. قهرمانی.

ماگومد قربان علی اف دارنده مدال های طلا و برنز جهان در سال های 2013 و 2016، خان گویگریف دارنده مدال طلای جهان در سال 2013 و آنزور اوریشف دو دارنده مدال طلای اروپا به کادر مربیگری تیم ملی کشتی روسیه پیوستند.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه با دفاع از حضور این سه قهرمان در کادر فنی تیم ملی گفت: هدف ما تقویت کادرفنی برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک 2024 پاریس است. این یک فرصت عالی برای آنها و آغاز جاه طلبی های آنها در عرصه مربیگری است. این امر قطعا کادر مربیگری تیم ملی را تقویت می کند.

جامبولات تادیف سرمربی تیم ملی کشتی روسیه نیز گفت: این سه رزمی کار خود را در تیم ملی به پایان رسانده اند اما به عنوان مربی در کنار ما به کار خود ادامه می دهند. آنها مسیر زیادی را در مبارزه طی کرده اند و قطعا تجربه آنها برای تیم ملی مفید خواهد بود.

عبدالرشید سعدولایف دارنده مدال طلای جهان و المپیک و نام یک تانک روسی نیز از این تصمیم ابراز خوشحالی کرد و گفت: حضور آنها قطعا قدرت تیم ما را هر چه بیشتر افزایش می دهد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید