برپایی بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805403

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

ابراهیم شریفی گفت: برگزاری اختتامیه اجلاس نماز در شهرستان کیار، برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی استان، اکران جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهرکرد، برگزاری جشنواره موسیقی فجر استانی و برگزاری. بیشترین نمایشگاه بزرگ خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های این دهه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: در کمیته فرهنگی بر جشن های انقلابی با هدف مردم تاکید شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از انجمن ها، کانون ها و موسسات فرهنگی در قالب کمیته های فرهنگی طبقه بندی می شوند، برنامه های ویژه ای را برای دهه فجر به آنها محول کرده ایم تا محوریت اهالی این آیین ها را حفظ کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایام دهه فجر ایام شادی و نشاط است بنابراین فضای برنامه ها نیز باید فضای شادی داشته باشد.
شریفی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده از سوی کمیته فرهنگی فجر گفت: برگزاری اختتامیه اجلاس نماز در شهرستان چیار، برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی، اکران جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهرکرد. ، جشنواره استانی موسیقی فجر و بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های این دهه است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه دستاوردهای بانوان، سرپرستان خانوار و هنرمندان، برگزاری 11 شب شعر و قصه در روستا، برپایی نمایشگاه پوستر و مطبوعات انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، روایت اسلام انقلاب با گفتن مادر و پدر، راه اندازی اسکن پرچم و اهتزاز پرچم در کوی و برزن و …. از دیگر برنامه های فرهنگی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید