برکناری سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در جلسه کمیسیون فنی / صدور حکم فوری در غیاب متهم!


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877293

جایزه مدال نقره و کسب سهمیه جهانی برای نیکوکار!

در پایان مسابقات قهرمانی آسیا، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران بلافاصله برکنار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد. تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک ایران نیز پس از دو سال غیبت از مسابقات بین‌المللی به دلیل بیماری همه‌گیر تاج، با ترکیب سعید رضا کیها، محمدرضا خسرون‌ژاد، مهدی الفتی، مهدی احمد کهنی و ایمان حموشی در این رقابت‌ها حضور دارد.

تیم ایران در این رقابت ها نتیجه نسبتا قابل قبولی کسب کرد و مدال نقره ماده 3 توسط مهدی احمد کهنی برای کسب سهمیه جام جهانی انگلیس به او اهدا شد.

سعید رضا کیها کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک هفتم شد. تیم ژیمناستیک ریتمیک ایران نیز در رده هفتم آسیا قرار گرفت. شاید با توجه به اعتبار و کیفیت کیخا، انتظار نتیجه بهتری از این ژیمناست پیشکسوت ایرانی می رفت، اما در مجموع نتیجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به شرایط فعلی و فاصله 2 ساله قابل قبول به نظر می رسید.

پس از بازگشت کادر فنی و تیم ژیمناستیک ایران، کمیسیون فنی فدراسیون از رضا خیرخواه برای عضویت در این کمیسیون دعوت به عمل آورد، اما ظاهراً به دلیل خستگی سفر و اردوی مستمر 50 روز مانده به مسابقات، وی ترجیح داد که این کار را انجام ندهد. در جلسه شرکت کنید فرصت بهتری برای رفتن به فدراسیون است. پس از این اتفاق و عدم حضور وی در این جلسه، کمیسیون فنی پس از بررسی نتایج تیم ملی ژیمناستیک ایران از مسابقات قهرمانی آسیا، با یک تصمیم خیرخواهانه عجیب او را اخراج کرد و حتی فرصت دفاع و توضیحات را به او نداد. !

کسب سومین مدال نقره تاریخ ژیمناستیک ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی با واکنش عجیب مسئولان فدراسیون مواجه شد و گفته می شود فدراسیون به دنبال گزینه جدیدی برای هدایت این تیم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید