برگزاری اولین رویداد سواد رسانه ای در استان کرمان/ سواد رسانه ای یکی از خواسته های جهاد تبائین است.


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895574

طرالله کرمان، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

حسین باقری بر رسالت سازمان فضای مجازی بسیج برای ارتقای سواد رسانه ای در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا رویداد سواد رسانه ای مجازی را در استان کرمان برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت و توانمندی های فعالان رسانه ای استان را محک بزنیم. . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین باقری رئیس سازمان فضای مجازی سپاه طرالله کرمان در گفتگو با را آرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر برنامه ریزی دشمن برای نفوذ در اذهان مردم گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند دشمن امروز قصد دارد. استفاده از عملیات روانی فضای مجازی با دروغ و شایعه مردم را به خیابان می کشاند.

وی افزود: در واقع پروژه دشمن مستأصل کردن مردم است، این نقشه شوم دشمن در قبال جمهوری اسلامی است که امسال توسط حضرت آقا در حرم امام خمینی رحمه الله به صراحت تبیین و ترسیم شد. او .

طرالله کرمان، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راه حل رهبر انقلاب برای مقابله با این نقشه دشمن، جهاد تبیین است.

باقری با تاکید بر رسالت سازمان فضای مجازی بسیج برای ارتقای سواد رسانه ای در جامعه گفت: در همین راستا رویداد سواد رسانه ای مجازی را در استان کرمان برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت و توانمندی های فعالان رسانه ای استان را محک بزنیم.

وی ادامه داد: قالب های این رویداد گرافیک کارتونی، طنز کارتونی، پوستر، اینفوگرافیک و کتاب است و هنرمندان و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 14 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طرالله کرمان رئیس سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به محورهای این رویداد سواد رسانه ای گفت: موضوعات این جشنواره آموزش رسانه، فناوری های نوین ارتباطی، علم جریان رسانه، علم رسانه، اطلاعات ملی خواهد بود. شبکه و اقتصاد رسانه ای که سازندگان و علاقه مندان می توانند تا 5 نفر در آن شرکت کنند. در مهرماه آثار خود را به دبیرخانه (09139422937 و [email protected]) فرستادن

باقری خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رویداد توسط کانون فضای مجازی بسیج استان کرمان برگزار می شود و پس از آن آثار داوری شده و در نهایت آثار برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی تصریح کرد: این رویداد با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در استان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید