برگزاری اولین جشنواره سواد رسانه ای در سمنان با موضوع تبیین جهاد.


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895577

دبیر نهضت سوادآموزی انقلاب اسلامی استان سمنان اعلام کرد:

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان سمنان از برگزاری اولین جشنواره سواد رسانه ای در راستای جهاد تبیین در سطح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریحانه جوادی پور، دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان سمنان در گفتگو با مرات درباره اهمیت پرداختن به موضوع «جهاد تبیینی» در مقطع کنونی، گفت: جهاد تبیینی یکی از موضوعاتی است که بارها و بارها مطرح شده است. مورد تاکید رهبر انقلاب که هدف آن مقابله با هرگونه انحراف و انحراف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در فضای رسانه ای است.

وی از برگزاری نخستین جشنواره سواد رسانه ای در راستای «جهاد تبیینی» در سطح استان خبر داد و افزود: این جشنواره به منظور آزمون ظرفیت و توانمندی سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی بسیج در سطح استان به صورت مجازی برگزار می شود. .

جوادی پور همچنین گفت: شرکت کنندگان برای شرکت در رویداد می توانند محتوای خود را در قالب سخنرانی، کاریکاتور، اینفوگرافیک، کتاب و پوستر ایجاد و به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

به گفته دبیر نهضت سوادآموزی انقلاب اسلامی استان سمنان؛ محتوای تولید شده باید مرتبط با آموزش رسانه، فناوری های نوین ارتباطی، جریان شناسی رسانه، مطالعات رسانه ای، شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد رسانه باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی محتوای ارسالی به دبیرخانه رویداد مورد ارزیابی قرار می گیرد و تولیدات برتر جوایز ارزنده ای دریافت می کنند و به مرحله کشوری این رویداد راه می یابند، گفت: مرحله کشوری رویداد ملی سواد رسانه ای تخصصی در آبان ماه به صورت حضوری برگزار می شود. .

جوادی پور از متقاضیان خواست آثار خود را تا 21 مهرماه به دبیرخانه رویداد ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلگرام و آیتا @nasraa_semnan تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید