برگزاری سمینار علمی با عنوان نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی

به همت مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

سمینار علمی با عنوان ” نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی ” با حضور سازمان های دولتی و صنایع استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری موج قزوین،به همت مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری، سمینار علمی با عنوان ” نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی ” با حضور سازمان های دولتی و صنایع استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این نشست که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر غلامرضا رضایی مدیر مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به میهمانان در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی گفت: این دانشگاه سعی کرده است در همه زمینه های علمی در استان و وکشور جزو دانشگاه های پیشرو و پیشگام باشد و با توجه به اهمیت این موضوع، این نشست برگزار شده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آماده استفاده از نظرات، پیشنهادات، ایده ها و مقالات کاربردی کارآفرینان در حوزه صنعت است.

در ادامه این سمینار، دکتر دانیال صابر سمیعی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص ” آینده کاربرد هوش مصنوعی در کسب وکار و روند تحولات آن “، مهندس امیر حاجی علی بیگی مشاور و مدرس در حوزه کسب و کار در خصوص ” تحلیل داده و هوش مصنوعی در سازمان ” و علیرضا پور امیر ارسلانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان ویونا در خصوص ” ارتباط با ابعاد هوش مصنوعی و کاربردهای آن و چگونگی اجرای آن در صنایع مختلف ” سخنرانی علمی ارائه کرده و به بیان تجربیات خود در پیاده سازی هوش مصنوعی در صنایع مختلف پرداختند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید