اولین اینفلوئنسر تبدیل به هوش مصنوعی

اولین اینفلوئنسر تبدیل به هوش مصنوعی

کارین مارجوری، اینفلوئنسر 23 ساله آمریکایی، 1.8 میلیون دنبال کننده در پلتفرم آنلاین اسنپ چت دارد. او همچنین هزار دوست پسر دارد که هر روز بین 10 دقیقه تا چند ساعت با آنها صحبت می کند و در مورد موضوعات مختلف صحبت می کند. از برنامه ریزی برای آینده گرفته تا به اشتراک گذاشتن احساسات و حتی صحبت های جنسی.

اولین اینفلوئنسر تبدیل به هوش مصنوعی

این افراد با یک نسخه مجازی از Marjorie که با آخرین فناوری هوش مصنوعی و هزاران ساعت ضبط صدا از Marjorie واقعی ساخته شده است، ظاهر می شوند. CarynAI یک چت ربات مبتنی بر صدا است که خود را به عنوان یک دوست مجازی با صدا و شخصیت بسیار نزدیک به نسخه انسانی Marjorie نشان می‌دهد که مردم مایلند برای تعامل با ربات ۱ دلار در دقیقه بپردازند.

CarynAI که در اوایل ماه مه به عنوان یک آزمایش بتای خصوصی و فقط با دعوت برنامه تلگرام راه اندازی شد، آخرین نمونه از پیشرفت های خیره کننده در هوش مصنوعی است. فناوری که در چند ماه اخیر جهان را شگفت زده و البته نگران کرده است. در 9 می، نسخه بتا CarynAI منتشر شد و مارجوری شروع به تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی خود با میلیون ها دنبال کننده کرد.

تنها پس از گذشت یک هفته از راه‌اندازی CarynAI، 71000 دلار درآمد از کاربران به‌دست آورد که 99 درصد آن‌ها مرد بودند.

مارجوری که بیش از 250 محتوا را در اسنپ چت ارسال می کند، می گوید: “من همیشه به مخاطبانم بسیار نزدیک بوده ام، اما وقتی صدها میلیون بازدید در ماه داشته باشید، عملاً غیرممکن است که با تک تک آنها صحبت کنید.” هر روز. و اینجا بود که به این فکر افتادم که این شکاف را با CarynAI پر کنم.” او معتقد است که این شرکت توانایی “درمان تنهایی” را دارد.

اولین اینفلوئنسر تبدیل به هوش مصنوعی

صحنه ای از فیلم «O» که در آن شخصیت «تئودور» با یک سیستم عامل هوشمند که صدا و شخصیت یک زن را دارد، ارتباط عاطفی برقرار می کند.

CarynAI اولین آواتار “شریک عاشقانه” از شرکت هوش مصنوعی Forever Voices است که نسخه های چت بات استیو جابز، تیلور سویفت، دونالد ترامپ و دیگران را ایجاد کرده است که به طور مشابه برای تماس های پولی در تلگرام در دسترس هستند. اما تفاوت این است که CarynAI یک قدم فراتر رفت و با وعده ایجاد ارتباط واقعی با کاربران شروع به یادآوری فیلم خود (Her) کرد.

اولین اینفلوئنسر تبدیل به هوش مصنوعی

جان مایرمدیر عامل Forever Voices

جان مایرمدیر عامل Forever Voices، ابتدا یک ربات هوش مصنوعی ساخت تا پدرش را که در سال 2017 در اثر خودکشی جان خود را از دست داد، تقلید کند. از آن زمان، او با استخدام مهندسان مشغول ساخت کاراکترهای هوش مصنوعی است و آخرین ساخته او CarynAI است. که توانایی ایجاد یک رابطه عاشقانه

دیدگاهتان را بنویسید