برگزاری مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) / هشت کشور خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841708

دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) بزرگداشت استاد علی باغبانباشی با حضور 8 کشور خارجی و 7 تیم ملی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) در حرم مطهر برگزار می شود. شهر مشهد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی ، در این مسابقات علاوه بر تیم هایی از ایران، هشت کشور خارجی نیز حضور خواهند داشت.

ایران، ارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش کشورهای شرکت کننده در جام بین المللی امام رضا (ع) هستند.

ورزشکاران خارجی در قالب تیم های ملی و ورزشکاران ایرانی در قالب تیم های منتخب و تیم های باشگاهی در این رویداد بین المللی دو و میدانی شرکت خواهند کرد.

به ترتیب تیم های سیتلکام، بازرگانی عماد، فولاد هرمزگان، گل گهر سیرجان، نیروی هوایی عقاب و دو تیم منتخب فدراسیون دوومیدانی تیم های شرکت کننده در این مسابقات در کشورمان هستند.

لازم به ذکر است دهلال الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگو ماران دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و چهار رئیس فدراسیون دو و میدانی آسیا برای سفر به کشورمان به ایران سفر می کنند و رضا را دارم. جام مشاهده دقیق عملکرد ورزشکاران شرکت کننده در دومین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) بزرگداشت استاد علی باغبانباشی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید