برگزاری نشست برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در جام علی آبادی


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820750

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام رحیم علی آبادی ظهر امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این نشست با حضور سید احسان گزی زاده هاشمی نماینده مردم شهرستان های سارا و فریمان در استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی، علیرضا دبیر رئیس و ابراهیم مهربان دبیر مجلس شورای اسلامی برگزار شد. فدراسیون کشتی، رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی و …. اعضای این هیئت در خصوص میزبانی شهرستان سرس از رقابت های بین المللی کشتی جام رحیم علی آبادی به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه علیرضا دبیر با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه قاضی زاده هاشمی از ورزش اول کشور گفت: امیدوارم با حمایت شما شاهد برگزاری مسابقات خوبی از سوی شهرستان ساراس خراسان باشیم. استان رضوی.

قاضی زاده هاشمی همچنین بر اهمیت مبارزه در ورزش کشور تاکید کرد و گفت: همواره حامی ورزش ملی، سنتی و مذهبی خود در ایران بوده ام و حمایت خود را از برگزاری مطلوب این مسابقات که توسط سرخس و هر کمک. که مورد نیاز است.

اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی آبادی، دارنده مدال های نقره، نقره و برنز المپیک در کشتی فرنگی جهان روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه در شهرستان سرحس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید