بر اساس سند توسعه هرمزگان ، برنامه ای مبتنی بر پروژه در استان تدوین می شود.

زمان: 08:12
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775047

وحیدی گفت: بر اساس برنامه توسعه و سند پیشرفت استان ، سعی می کنیم بر اساس پروژه هایی در داخل استان برنامه ای تدوین کنیم که تمام کاستی های استان را برطرف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور که برای گرامیداشت و معرفی استاندار در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد استان هرمزگان شد ، در جمع خبرنگاران از موفقیت خود در خدمت به مردم شریف استان اظهار خوشحالی کرد. هرمزگان و دیدار شهدای گمنام در بندرعباس. بیان کرد: در جلسه شورای اداری استان ضمن تجلیل از فرماندار سابق و معرفی استاندار جدید ، از نظرات و نظرات ارزشمند کارشناسان و نمایندگان مردم بهره خواهیم برد.

وزیر کشور در پاسخ به س aboutالی در مورد ارزیابی خود از ادامه روند توسعه در استان ، گفت: “انشاءالله بر اساس برنامه توسعه و سند پیشرفت استان ، در استان پوت.

وی افزود: البته تاکنون تلاش زیادی انجام شده و استاندار فعلی نیز تلاش زیادی کرده است و کار جدید ادامه تلاش های قبلی خواهد بود.

وحیدی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت های زیاد و مشکلات و کمبودهای زیادی در ابعاد مختلف کشاورزی ، صنعت ، تجارت و محیط زیست است که انشاءالله به آنها رسیدگی می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید