سه پروژه داخلی بندری مبتنی بر انرژی در بنادر غرب هرمزگان راه اندازی شد


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843019

مدیر بنادر و کشتیرانی غرب هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت سه پروژه اجرا و نصب بولدوزر، زیرسازی و موج شکن آسفالت و اجرای سیستم های ایمنی آتش نشانی در بنادر غرب هرمزگان انجام شد. . عملی سازی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم عسکری نسب مدیر بنادر و کشتیرانی غرب هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگانی گفت: موج شکن ها و بندر بندر را در اختیار گرفته است.

مدیر بنادر و کشتیرانی غرب هرمزگان گفت: اجرا و نصب 60 بولارد پهلوگیری کشتی ها، اجرای آسفالت 1250 متری موج شکن شرقی بندر لنگه و همچنین اجرای سیستم های ایمنی آتش نشانی با نصب 10 مانیتور و هیدرانت موج سوئیچ ضلع شرقی و همچنین نصب سیستم روشنایی و نظارت تصویری موج شکن بندری طبق برنامه در بنادر غرب هرمزگان به برکت دهه کرامت انجام و بهره برداری شد.

عسگری نسب هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات به شهروندان در قالب مسئولیت های اجتماعی، گسترش صادرات غیرنفتی، ارتقای توان عملیاتی بنادر لنگه، افزایش ضریب ایمنی کشتی های سنتی مستقر در این بنادر، ساکنان و ملوانان این شهر گفتند که ایمنی کشتی های پهلو گرفته را بهبود بخشد و خدمات مطلوبی را در ساحل ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این طرح ها در تمامی مراحل با تکیه بر انرژی داخلی و با استفاده از تولیدات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز طراحی و اجرا شد، تصریح کرد: رونق اقتصادی و اجتماعی بیشتر در منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساکنان ساحلی اجرا می شود. از این سه پروژه بر اساس یک استراتژی است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بابیان اینکه سیاست و رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی توسعه و گسترش پروژه های زیرساختی برای رونق تجارت منطقه ای است، گفت: این پروژه ها ظرفیت های بالایی دارند و نقش مهمی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید