بهره برداری از 10 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان با 270 میلیارد تن

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806777

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه دریایی و بندری به ارزش 270 میلیارد تن همزمان با سایر پروژه های بندری و دریایی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی یک ارتباط تصویری با دستور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، 30 پروژه دریایی و بندری در بندر شهید رجایی راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، از این میزان 10 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان به ارزش 270 میلیارد تن پروژه های اجرا شده در استان هرمزگان است.

مدیرکل بنادر و کشتیرانی هرمزگان در این ویدئو گفت: ساخت مخازن ذخیره فرآورده های نفتی به حجم 35 هزار و 400 مترمکعب به ارزش 740 میلیارد ریال و ساخت مخازن ذخیره سازی فرآوری پسماندهای نفتی با حجم 3790 مترمکعب در هر. به ارزش 295 میلیارد ریال دو پروژه مهم است که با مشارکت بخش خصوصی در بندر شهید رجایی آغاز شد.

علیرضا محمدی کرجیران در تشریح مشخصات سایر پروژه ها، طرح وام 550 میلیارد ریالی مدیریت سیلاب غرب بندر شهید رجایی را برشمرد و افزود: از این پروژه 822 هزار مترمکعب خاکبرداری و 381 هزار مترمکعب بتن ریزی انجام شده است. .

تعمیرات اساسی شبکه تغذیه مکش غلات را با 609 میلیارد ریال شامل 12 باب پست، 30 کیلومتر کابل و 210 متر و همچنین تعمیر اساسی و بهره برداری از یک شناور با 63 میلیارد ریال انجام می دهد. پروژه های دریایی و بندری در بندر شهید رجایی.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه عمده منابع مالی این 10 طرح از محل وام های داخلی به بنادر و سازمان دریانوردی و سایر سرمایه گذاری های خصوصی تامین شده است، افزود: با شروع این پروژه ها در دهه فجر. امسال برای 314 نفر شغل ایجاد می شود.

هیچ هزینه ای ندارد. همزمان با ایام الله دهه فجر سال 1400 پروژه های عمرانی «تاسیسات ذخیره سازی، تسهیلات پرداخت و فرآوری پسماندهای نفتی» و «مخازن فرآورده های نفتی» واقع در بندر شهید رجایی به عنوان دو پروژه بزرگ در بخش خصوصی انجام شد. سیلاب های معرفی شده در مدیریت بهره برداری از اراضی غربی بندر، تعمیرات اساسی انبار 22 ترانزیتی و شبکه تامین برق به مکنده غلات در بندر شهید رجایی، تعمیرات اساسی و بهره برداری از کشتی قدرتمند، ساخت و بهره برداری از اسکله فلزی شناور می باشد.

باید بگویم؛ «ساخت ایستگاه آتش نشانی در بندر شهید هاکانی، بهره برداری از ساختمان خدمات اجتماعی و کلنگ زنی فاز اول بندر بندرلنگه» از دیگر پروژه هایی بود که امروز دوشنبه 18 آبان ماه در چهل و سومین سالگرد تأسیس پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با افتتاح 30 پروژه دریایی و بندری در بزرگترین بندر تجاری کشور کلید خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید