بزرگترین انگیزه مسی و رونالدو برای ادامه فوتبال

به همین مناسبت بخش اسپانیایی سایت گل اینفوگرافیکی منتشر کرد که در کمال تعجب پله، اسطوره فقید فوتبال جهان با ۷۶۵ گل در رده چهارم قرار دارد. این در حالی است که قبلاً همیشه یک نقل قول کلی برای زدن بیش از 1200 گل برای او وجود داشت، اما گل های رسمی و شمارش شده این فوق ستاره در تاریخ فوتبال عدد 765 را نشان می دهد.

فاصله بین مسی و رونالدو 30 گل است و با توجه به سن مسی بعید به نظر می رسد که این فاصله در یکی دو فصل جبران شود. به خصوص که رونالدو در لیگ عربستان شلوغ است و فرصت های بیشتری برای گلزنی دارد.

اما اگر مسی بخواهد مانند رونالدو تا سنین پیری به فوتبال ادامه دهد، احتمالاً می تواند این رکورد را به دست آورد و شاید این انگیزه شخصی برای او باشد تا عنوان برترین گلزن تاریخ را به دوران حرفه ای خود اضافه کند. .

پس از رقابت مداوم این دو بازیکن برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ که تحت تاثیر شاخص هایی مانند تعداد توپ های طلا، لیگ قهرمانان و کفش طلا قرار گرفت و در نهایت نتیجه فینال جام جهانی قطر را رقم زد. تکلیف تا حدود زیادی روشن است.حالا این شماره آخرین نبرد این دو فوتبالیست بیگانه برای کسب یک رکورد خاص خواهد بود.

نکته جالب دیگر حضور زلاتان ابراهیموویچ و روبرت لواندوفسکی است که همچنان فوتبال بازی می کنند.

از دیگر بازیکنان مهم می توان به پوشکاش اشاره کرد. ستاره سابق تیم ملی مجارستان با آمار باورنکردنی 741 گل یا اوسبیو که 620 گل به ثمر رساند.

روماریو و گرد مولر نیز جزو ده گلزن برتر دوران مختلف این ورزش به عنوان پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید