حاتب زاده: سکوت در برابر رفتار تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، انگیزه ای برای ادامه اقدامات تجاوزکارانه خواهد بود.

حاتب زاده: سکوت در برابر رفتار تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، انگیزه ای برای ادامه اقدامات تجاوزکارانه خواهد بود.

روز جدید سخنگوی وزارت امور خارجه حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به ویژه هدف قرار دادن مجدد انبارهای مواد غذایی و دارویی در بندر لاذقیه را محکوم کرد.

سعید حاطب زاده گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی علاوه بر تجاوز به یک کشور عضو سازمان ملل و نقض آشکار حاکمیت آن، تجاوزکارانه و مصداق بارز اهداف این رژیم در ایجاد بحران و ناآرامی در منطقه است. منطقه «غیرانسانی و غیراخلاقی تلقی می شود.

حاتب زاده تاکید کرد: سران این رژیم که نشان دهنده ثبات، امنیت و آرامش در منطقه نیستند و با حملات مکرر به خاک سوریه و با عذرخواهی های دروغین و بی اساس، امنیت خود را در ناامنی و بی ثباتی منطقه مشخص کرده اند. تمامی قوانین، مقررات و استانداردهای بین المللی را زیر پا گذاشته و به سخره گرفته اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خواستار حمایت مشروع و متقابل در برابر اقدامات متجاوزان، حق دولت و مردم مقاوم جمهوری عربی سوریه شد و از کشورها و جامعه جهانی خواست اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار حملات انجام دهند. صلح و امنیت منطقه را تهدید می کند، سکوت کنید زیرا سکوت در برابر این گونه رفتارهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، انگیزه و چراغ سبزی برای ادامه اقدامات تجاوزکارانه این رژیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید