بزرگترین علامت سوال پرسپولیس; روبرو شدن با یا منتظر واکنش طرف مقابل؟

بزرگترین علامت سوال پرسپولیس;  روبرو شدن با یا منتظر واکنش طرف مقابل؟

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل قراردادی نخواهد داشت و خیلی ها منتظرند ببینند او و باشگاه در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی دیگر علاقه ای به همکاری با مدافع 40 ساله خود ندارد اما سرمربی پرسپولیس دوست ندارد این موضوع را رسانه ای کند. جالب اینکه چند وقت پیش یحیی گل محمدی توپ را به سمت سیدجلال حسینی پرتاب کرد و گفت: «دو سه بار با سید صحبت کردم. نمی‌دانم او در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا می‌خواهد آن را تمدید کند یا نه، اما امسال او انرژی خوبی به تیم داد و کاپیتان بزرگی برای ما بود.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی منتظر است تا کاپیتان پرافتخار پرسپولیس تصمیم درستی بگیرد و از بازی در این تیم و حتی فوتبال خداحافظی کند اما …

سیدجلال حسینی که چندی پیش مصاحبه های خداحافظی خود در پایان لیگ را تکذیب کرد، منتظر تصمیم نهایی یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس است!

در صورتی که سیدجلال حسینی مانند اکثر بازی های این فصل در فصل آینده به عنوان نیمکت نشین به تیمش بپیوندد، به احتمال زیاد گل محمدی با حفظ او موافقت خواهد کرد. سیدجلال حسینی گزینه جذاب دیگری نیز خواهد داشت؛ برای تیم شهر ملوان بازی کنید و با پیراهن سفید خداحافظی کنید. ملوان انزلی در حال حاضر لیدر مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر است. مازیار زارع سرمربی این تیم که رابطه صمیمانه ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده که در باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است.

با همه این تفاسیر سید جلال حسینی هنوز تصمیم مشخصی نگرفته است. او عجله ای برای انتخاب آینده ورزشش ندارد چرا که پرسپولیس بازیکنان جدید جذب می کند و اخیرا مرتضی پورعلی گنجی را خریده است. گفته می شود مدافع تیم ملی به جای سیدجلال حسینی به پرسپولیس آمده است.

اگرچه باید اذعان کرد که خداحافظی از زمین برای یک فوتبالیست کار سختی است اما هواداران سیدجلال حسینی امیدوارند کاپیتان پرسپولیس بالاخره تصمیم درستی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید