علامت سوال داربی بزرگ استقلال در دو پست

تمرین استقلال امروز نیز مانند روزهای گذشته در مجموعه ورزشی اینگلبال برگزار شد تا آبی پوشان در سرمای تهران خود را با برنامه های تاکتیکی ریکاردو ساپینتو وفق دهند و پس از یک دیدار تدارکاتی دیگر برای دربی پایتخت آماده شوند. برگزار شد .

با این حال دو سوال مهم درباره ترکیب و ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس وجود دارد. سوال اول در مورد خط هافبک است، با توجه به مصدومیت عارف گلمی، آیا این بازیکن تا 9 آذر می تواند به شرایط ایده آل برسد؟ و دوم اینکه با توجه به عملکرد خوب جلالی در تیم ملی، آیا او می تواند نظر مثبت ساپینتو را جلب کند؟

سلیمان سیاوش یزدانی در دیدار تدارکاتی مقابل نفت مسجد در کنار رافائل سیلوا به میدان رفت و خط دفاعی تیمش را تشکیل داد. استفاده از یزدانی و عدم حضور مرادمند در ترکیب اصلی نکته جالبی است که می تواند در شکل گیری خط دفاعی آبی ها برای بازی با پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

اگر غیبت گلامی در دربی قطعی باشد باید یکی از یزدانی و مرادمند در کنار سیلوا به میدان برود که استفاده از ساپینتو روی سیاوش شانس حضور این بازیکن را در بازی بعدی افزایش داد.

در مورد سمت چپ آبی ها هم باید گفت که ابوالفضل جلالی هر چقدر مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و حتی مقابل آمریکا هم بازی کرد، شانس کمتری در تیم باشگاهی داشت و ساپینتو در آن پست جعفر سلمانی را ترجیح داد.

استقلال قرار است قبل از بازی با پرسپولیس در یک بازی دوستانه دیگر به میدان برود. این آخرین فرصت جلالی و یزدانی است تا با درخشش در این دیدار و تمرین پیش رو بلیت دربی پایتخت را رزرو کنند.

علامت سوال داربی بزرگ استقلال در دو پست

دیدگاهتان را بنویسید