علامت سوال بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات

علامت سوال بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات

با جدایی یورگن لوکادیا و تمدید قرارداد عیسی آل کثیر، تیم بزرگسالان پرسپولیس اکنون به 19 نفر رسیده است اما این تعداد ممکن است در نقل و انتقالات نیم فصل کاهش پیدا کند.

اگرچه در فضای مجازی شایعات زیادی درباره مهدی عبدی و سیامک نعمتی به گوش می رسد اما شواهد نشان می دهد که احتمالا اولین خروجی پرسپولیس، دیگر مهاجم این تیم حامد پاکدل باشد.

مدیر برنامه های او این روزها با سه تیم میانه جدولی که نیاز به مهاجم دارند صحبت هایی را آغاز کرده و این بازیکن را به آنها پیشنهاد داده است. البته این موضوع به بحث های اولیه محدود شده و به مراحل پایانی نرسیده است.

قرار است مذاکرات تکمیلی با مدیران باشگاه پس از بازی پلی آف جام حذفی انجام شود و البته جدایی آرام پاکدل نیز همزمان با پرسپولیس انجام خواهد شد.

البته یحیی گل محمدی هنوز لیست مورد نظر را به باشگاه نداده و در مورد نیاز بازیکن صحبتی نکرده است و همه این سوالات مربوط به مذاکراتی است که بین نماینده مهاجم پرسپولیس و مدیران و چ. مربیان سایر باشگاه ها

این در حالی است که خود حامد پاکدل تمایل زیادی به نشان دادن توانایی هایش ندارد و با توجه به علایق شخصی اش ترجیح می دهد تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. اما باید دید نتیجه نهایی معادلات انتقال فلسطین چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید