بسیاری از آمریکایی ها از عملکرد بایدن ناراضی هستند

بر اساس این نظرسنجی، 58 درصد بر این باورند که کاخ سفید توجه کافی به اقتصاد نداشته است و 65 درصد نیز در مورد حکمرانی دولت در کنترل تورم همین را می گویند.

جالب اینجاست که 35 درصد فکر می کنند بایدن به درستی روی اقتصاد متمرکز است و تنها 28 درصد فکر می کنند که به اندازه کافی روی تورم متمرکز است.

وقتی از مردم آمریکا پرسیده شد که عموماً چه احساسی نسبت به ریاست جمهوری بایدن دارند، 49 درصد گفتند که «ناامید»، 40 درصد «عصبی» هستند و تنها یک چهارم پاسخ دهندگان (25 درصد) گفتند که «آرام» و «آرام» هستند.

با این حال، در حالی که 55 درصد از آمریکایی ها رفتار شخصی بایدن را تایید می کنند، 62 درصد مخالف مدیریت او بر اقتصاد و 70 درصد مخالف مدیریت او بر تورم هستند.

در میان نسل جوان آمریکایی ها، در حالی که از هر ده رای دهنده زیر 30 سال، شش نفر به بایدن در سال 2020 رأی دادند، رتبه او در میان آمریکایی های زیر 30 سال از 70 درصد در فوریه به تنها 42 درصد در حال حاضر کاهش یافت.

در واقع، این نظرسنجی نشان می دهد که محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود – 33 درصد – رسیده است.

این واقعیت که 39 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند بایدن و دموکرات ها روی موضوعاتی تمرکز می کنند که “به مردم اهمیت نمی دهند” در واقع نارضایتی مردم را از آنها افزایش می دهد. در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث افزایش نارضایتی آنها از بایدن می شود، 63 درصد به تورم اشاره کردند.

به طور کلی، 69 درصد از آمریکایی ها معتقدند کنترل بایدن بر همه گیری کووید-19 نامشخص است، 61 درصد معتقدند که او واکسینه شده است، و 47 درصد معتقدند که او برای تاج Omicron آماده نبود.

به طور کلی، محبوبیت بایدن در مدیریت کووید-19 کمترین میزان محبوبیت خود را داشته است، و وقتی از آنها پرسیده شد که چرا فکر می‌کنند او خوب نیست، 57 درصد گفتند که اطلاعات مربوط به بروز بیماری عروق کرونر قلب در ایالات متحده گیج کننده است. در اکتبر گذشته، نرخ تاج گذاری تنها 47 درصد بود.

دیدگاهتان را بنویسید