بسیاری از شهروندان از سیستم های ارتباطی شهرداری یزد اطلاعی ندارند


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909769

حمسی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ثبت 21 هزار درخواست شهروندان یزدی در سامانه های ارتباطی شهرداری گفت: بسیاری از شهروندان از وجود این سامانه های ارتباطی با مردم اطلاعی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فخرالسادات حمسی در حاشیه جلسه کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در گفتگو با یزدرسا با بیان اینکه در ارزیابی مدیران باید عوامل متعددی را مد نظر قرار داد، گفت: تاثیر رضایت مردم بر ارزیابی مدیران، نوع نگاه. نحوه و نحوه همکاری دستگاه های خدمات رسان با شهرداری و میزان آگاهی شهروندان از این سامانه ها از جمله این مولفه ها توسط شهردار و مدیران ارشد شهرداری است.

یکی از اعضای شورای شهر یزد تصریح کرد: ثبت تنها 21 هزار درخواست از شهروندان یزدی در سامانه های ارتباطی شهرداری نشان از عدم آشنایی مردم با این سامانه ها و البته نارضایتی شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه با این تعداد تماس نمی توان ارزیابی درست و دقیقی در این زمینه انجام داد، افزود: همچنین باید میزان آگاهی مدیران شهرداری از روند این سامانه بررسی شود و اینکه آیا اطلاعات کاملی در این زمینه دارند یا خیر. در صورت وجود، اقدامات لازم باید انجام شود.

حمسی یادآور شد: اکثر مردم مشکلاتی را که در شهر یزد می بینند مربوط به شهرداری می دانند در حالی که بسیاری از مشکلاتی که در شهر به وجود می آید مربوط به دستگاه های خدمات رسان است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ارتباط و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان و شهرداری به طور کامل انجام نشود این ارزیابی نمی تواند دقیق باشد.

حمسی افزود: سامانه 137 در صورت کارکرد کامل و با در نظر گرفتن مشکلات مختلف می تواند علاوه بر بهبود روش های کاری و ارتباط شهرداری با مردم زمینه رضایت شهروندان را فراهم کند و از سوی دیگر می تواند نقطه آغازی برای ارزیابی ها و پایگاهی برای مطالعه مدیریت شهری باشد تا در حوزه های مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید