بسیج نمایشگاه دستاوردهای قدرتمند ملت ایران است


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905243

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بسیج همواره تولید کننده نیرو و امنیت برای کشور بوده است و به برکت انقلاب اسلامی و بصیرت بلند امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، امروز بسیج یک سازمان است. نمایشگاه دستاوردهای قدرتمند برای مردم ایران و سایر ملل مسلمان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بسیج ضمن تقدیم توان ویژه به فرماندهان سپاه و بسیج گفت: بسیج سرمایه بزرگ و یادگار گرانقدر امام خمینی (ره) است. و خون شهدا ثمره آن است و بسیج همواره در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب گام های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها توانمند و موثر است، گفت: بسیج بزرگترین رکن انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از تثبیت اقتدار بسیج آغاز می شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: فرهنگ بسیجی در کشور با حکومت داری، ایثار، جهاد و ایثار همراه است و ملتی که فرهنگ بسیجی در آن حاکم باشد، زیر بار توطئه های دشمنان و زورگویی های نیروهای باطل نخواهد رفت.

وی بیان کرد: بسیج همواره تولید کننده نیرو و امنیت برای کشور بوده است و به برکت انقلاب اسلامی و بصیرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، امروز بسیج نمایشی از دستاوردهای توانمند برای کشور است. ملت ایران و ملت های مسلمان.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دستاوردهای بسیج همیشه نویدبخش و امیدوارکننده است، گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد شد تهدیدات را از ملت و جامعه زدود و امروز مردم ایران سربلند هستند. بسیجی و بسیجی بودن ..

وی افزود: مواجهه با بسیج با صحنه ها و اتفاقات مختلف برکات و ثمرات بسیاری را برای کشور و انقلاب به همراه داشته است و امروز بسیج جهانی تجربه ارزشمندی است که باید در گام دوم از آن به خوبی استفاده کرد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: خوشبختانه در استان مرکزی بسیج و سپاه با سرپرستی سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و تلاش بسیجیان و پاسداران عزیز همواره در صحنه حضور دارند. و نمایشگاه اسوه که به همت بسیج، مساجد و پایگاه های روح الله سپاه برگزار می شود، بخشی از دستاوردهای امیدوارکننده بسیج را به نمایش گذاشته است که قابل تقدیر است و امروز همه دستگاه ها باید پیگیری کنند. نمونه بسیج

وی خاطرنشان کرد: تقویت بعد علمی و دانش پایه بسیج یک ضرورت مهم است و از آنجایی که بسیج در همه عرصه ها پیشگام بود امروز باید در عرصه جهاد علمی و دانش بنیان گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید