بسیج ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام ساخت


به گزارش

خبرگزاری موج،


سردار غلامرضا سلیمانی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله حسینی بوشهری گفت: بسیج سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی را در دستور کار خود قرار داده است که این موضوعات با هم همپوشانی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ظرفیت اردوهای پیشرفت، راهیان نور و همه عرصه‌های جذابی که نسل جدید با آن ارتباط دارند در راستای جهاد تبیین استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: از مهر سال گذشته تا مهر امسال ۲۰ میلیون از جمعیت کشور در برنامه‌های تبیینی بسیج شرکت و تعامل داشتند.

سردار سلیمانی افزود: در راستای امید آفرینی نیز مباحث فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد نظر است که دامنه وسیعی از برنامه‌ها را شامل می‌شود.

سردار سلیمانی ابراز داشت: اردبیل، همدان و لرستان کنگره‌های ملی خود را امسال برگزار کردند و در سال گذشته نیز کنگره‌ها و یادواره‌های شهدای بسیاری در سطح کشور برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به همت بسیج ساخته شده است.

وی ادامه داد: هر سال ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در برنامه بسیج است و امسال نیز در سراسر کشور این امر محقق شده است.

سردار سلیمانی افزود: توجه به مناطق محروم با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و احیای واحدهای صنعتی از دیگر برنامه‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه طرح از آبخیز تا جالیز با همکاری وزارت کشاورزی و بسیج اجرایی می‌شود بیان داشت: در زمینه تربیت جوانان مؤمن و انقلابی اقدامات خوبی صورت گرفته است و در سال یک میلیون نفر از نسل جوان در واحدها و رده‌های مختلف بسیح جذب می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۷۵۰ هزار نفر در مسابقات قرآنی بسیج کشور شرکت کردند و ۱۱۰ دارالقرآن و ۴۲۰۰ پایگاه قرآنی در مساجد ایجاد شده است.

سردار سلیمانی گفت: مساجد محور فعالیت‌های بسیج هستند و ۴ هزار مسجد نیمه فعال با حضور بسیج به حالت فعال در آمده است.



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید