70 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند.

ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800170

مدیرکل کمیته یاری امام خمینی(ره) استان زنجان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه امروز کار کمیته امداد امام خمینی (ره) تقویت سلول های مغزی جامعه هدف است، گفت: 70 دانش آموز تحت پوشش کمیته توسعه روستایی پذیرش شدند. در کنکور سراسری امسال کمتر از 7000 نفر بودند و در دانشگاه های معتبر و حتی در رشته های تخصصی پزشکی پذیرفته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; هدایت صفری چهارشنبه شب (22 آذرماه) در همایش تجلیل از سران خیریه و اهدای 200 لوح دانش آموزی با حضور سید مرتضی بهتیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 200 تبلت دانش آموزی با مشارکت بانک ملی به دانش آموزان تحت پوشش این موسسه در استان زنجان تهیه و اهدا می شود.

وی با بیان اینکه بانک ملی استان 250 میلیون تن برای تولید تبلت اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: معادل آن توسط کمیته پشتیبانی استان تامین شده و بانک ملی نیز در این زمینه افزایش داده است که این تبلت ها در اختیار دانش آموزان مستعد قرار می گیرد. تحت پوشش این موسسه است. .

صفری با بیان اینکه امروز کار کمیته امداد امام خمینی (ره) تقویت سلول های مغزی جامعه هدف است، افزود: 70 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند که 7 نفر از آنها پذیرفته شدند. به 7000 و در دانشگاه های معتبر و حتی رشته های پزشکی.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به کمک های خیرخواهانه مردم استان زنجان گفت: خیرین استان زنجان چراغ حمایت از شما خیرین را نگه داشته اند.

وی با اشاره به اینکه 1200 دانش آموز و 288 دانش آموز در استان زنجان تحت پوشش این نهاد هستند که در مدارس و دانشگاه های مختلف تحصیل می کنند، تصریح کرد: برخی از نخبگان جامعه هدف کارآفرین شده و عده ای را استخدام کرده اند.

صفری گفت: سامانه «کمک هوشمند و مؤثر» قرار بود تا پایان سال جاری راه اندازی شود و امروز در استان زنجان معرفی شد.

وی تصریح کرد: زنجان اولین استان کشور است که اطلاعات این سامانه تا 100 درصد ویرایش شده است.

آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: امروز از کسانی که خداوند در دل رحمتشان عنایت کرده و با دستگیری معلولان دست توانای خود را به شکرانه نشان می دهد تجلیل می شود.

وی تصریح می کند: خداوند بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، حق مالکیت را برای همه ما برای محرومان قرار داده است که برخی از آنها مانند همس و زکات باید انجام شود. راز عمومی و دیگران.”

آیت الله خاتمی گفت: علنی شدن برخی نذورات به این دلیل است که دیگران را تشویق می کند و باعث می شود مردم شما را فردی وظیفه شناس بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم زنجان سرزمین کریمان است اغراق نکرده ایم، گفت: حوزه های دیگری درگیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید