8500 دانش آموز قزوینی تحت حمایت کمیته امداد هستند

وی افزود: میزان مشارکت مردم در شورها نزدیک به 5 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که یک میلیارد و 100 میلیون تومان نقدی و 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت کالا جمع آوری شده است.

نایب رئیس کمیته حمایت از توسعه مشارکت های مردمی استان قزوین تصریح کرد: دومین مرحله جشنواره احساسات بعد از ماه صفر در مدارس برگزار می شود. بر این اساس در روز دهم مهرماه مراسم نمادین زنگ عشق را در مدارس سراسر استان خواهیم داشت.

وی گفت: جشنواره عشق با همت مدیران، انجمن های اولیا، معلمان و دانش آموزان از اول تا 25 مهرماه در مدارس برگزار می شود و تمام کمک های جمع آوری شده صرف دانش آموزان نیازمند همان مدرسه می شود.

فرهادی خاطرنشان کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در قالب اجرای مراسم عاطفه شور ادامه دارد و مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره کارت 6037997950028515 و یا با تلفن همراه و شماره گیری کد #028* واریز *8877.

امسال پاکت مشارکت در مدارس استان قزوین توزیع نمی شود

وی افزود: مردم نیز می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز خیریه کمک های غیر نقدی خود را اهدا کنند.

نایب رئیس کمیته حمایت از توسعه مشارکت های مردمی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال مدارس پس از دو سال به صورت چهره به چهره برگزار می شود. بنابراین اولویت ما در حال حاضر تهیه کوله پشتی، لوازم التحریر، پوشاک و کفش برای دانش آموزان نیازمند است.

وی افزود: کمک های نقدی خیرین استان با توجه به اولویت و نیاز خانواده ها به حساب آنها واریز می شود تا بتوانند نیازهای آموزشی لازم را تهیه کنند.

فرهادی بیان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 575 دانش آموز و 420 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند و توانسته ایم با مشارکت خیرین برای تعدادی از آنها اقلام آموزشی تهیه کنیم.

وی در پایان گفت: امسال کار جمع آوری کمک ها به مدارس واگذار شده و پاکت ها در مدارس توزیع نمی شود اما مسئولان مدرسه با ارتباطی که با اولیای دانش آموزان دارند کمک ها را جمع آوری می کنند. و خیرین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید