3000 بسته آموزشی تحت عنوان کمیته امداد زنجان بین دانش آموزان توزیع می شود.


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897998

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جمع آوری کمک ها از 24 مردادماه آغاز شده و 3 هزار بسته آموزشی آماده شده است، گفت: این بسته ها بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح اله صالحی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه این کمک ها از 24 مرداد آغاز شده و 3 هزار بسته آموزشی تهیه شده است، گفت: این بسته ها بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها این نظرسنجی تا 24 مهرماه ادامه دارد، افزود: این نظرسنجی در هفته دوم مهرماه در تمامی مدارس انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تلاش ما بر این است که قبل از بازگشایی مدارس از دانش آموزان نیازمند کمک بگیریم اما در سطح استان بر اساس اولویت بندی مدارس 7200 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند. کمک ها ابتدا در بخش های روستایی و سپس به بخش های شهری اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: به همه دانش آموزانی که تحت پوشش کمیسیون هستند هم از کمک های مردمی و هم از منابع داخلی کمیسیون کمک خواهیم کرد تا مواد درسی را تهیه کنند.

صالحی تصریح کرد: در کمیته امداد با مدیریت کمک های مردمی و نیکوکاران، گام های اساسی و مهمی در جهت تامین نیازهای معیشتی، درمان، تامین جهیزیه، تامین مایحتاج اولیه و ساخت مسکن در جهت ایجاد عدالت اجتماعی و… برداشته می شود. کاهش فاصله طبقاتی در استان صورت گرفته است

وی با بیان اینکه خانواده نهاد اساسی جامعه است، خاطرنشان کرد: حفاظت از این عرصه همواره مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) بوده است. اما یکی از اهداف مهم کمیته پشتیبانی استفاده از نیروی انسانی موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید