بصیرت و معرفت مردم موجب شکست دشمنان شد/ بزرگداشت 18 آذر با سخنرانی نایب رئیس مجلس برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در سال 1387 انتخابات با حضور پرشور 40 میلیون نفر برگزار شد. اما عده ای به بهانه تقلب در انتخابات دست به اقدام زدند، با وجود اینکه می دانستند انتخابات متاثر از تقلب نیست و این فعالیت ها مایه اغتشاش و توطئه علیه نظام شد و با این رویکرد به مدت هشت ماه در کشور آشوب و هرج و مرج ایجاد کردند. و در عاشورای 88 به اعتقادات مردم توهین شد و مردم طاقت نیاوردند و با حضور حماسی خود در یوم الله 9 دی تجمع کردند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در 18 آذر پایبندی خود را به آرمان ها و ارزش های انقلاب اعلام کردند و با آن حضور آشوب ها و توطئه ها به وجود آمد.

انجمن شعاع گفت: انحراف و انحراف از ابتدای تاریخ، از زمان وجود بشر، همواره وجود داشته است و دلیل آن شیاطین و دنیا پرستان هستند، زیرا آنها به دنبال مشکلات دنیوی خود هستند و در نتیجه برای رسیدن به هدف خود، هر کدام یک عمل را انجام می دهند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اولین انحراف در تاریخ اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بود که با تشکیل جلسه ای در سقیفه در خلافت انحراف ایجاد کردند. اولین مدافع ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود که با تمام وجود از ولایت دفاع کرد و در مقابل تحریفات ایستاد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات و توطئه ها از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شد و این روند در مقاطع مختلف ادامه داشت تا 18 آذر 87 که توطئه بزرگی به وجود آمد و در کشور آشوب هایی به وجود آمد که در این راستا دشمنان کل کشور را به ارمغان آوردند. نیرو، امکانات، رسانه ها و مردم داخل و خارج از کشور برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران و نابودی آنها روی صحنه می روند که می توان گفت حوادث اخیر به معنای واقعی جنگ جهانی علیه ایران اسلامی بود.

انجمن شعاع با طرح این سوال که دلیل این همه دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران چیست؟ وی گفت: هر مرد و حکومتی که به واقعیت نزدیک باشد همواره مخالفت ها، دشمنی ها، انحرافات و تحریفات فراوانی در مقابل خود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ایجاد جنگ تلفیقی از مشکلات حوادث و اغتشاشات اخیر است گفت: در این جنگ روی اعتقادات جوانان ما کار می کنند. چون دشمنان به این نتیجه رسیده اند که جوانان ما الهی هستند و نمی توانند به ایران حمله کنند، بنابراین با ایجاد جنگ شناختی می خواهند این باورها را تغییر دهند.

وی افزود: بصیرت و درک مردم باعث شکست دشمنان شد و در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که توده مردم با دشمنان موافق نبودند و اگر یک بازیگر و ورزشکار چیزی می گوید باید بدانید که برای این کار انجام می دهد. منافع مادی

انجمن شعاع گفت: یکی دیگر از اهداف دشمن ناکام گذاشتن با اغتشاشات، اغتشاشات و تحریم هاست، بنابراین باید مردم را به پیشرفت کشور امیدوار کنیم و تنها راه پیشرفت کشور اتحاد و همدلی حول محورهاست. محور استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار 18 آذرماه سال جاری «توافق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» است، گفت: برای بصیرت و بصیرت افزایی برنامه هایی از جمله مراسم بزرگداشت روز جمعه نهم ماه در شهرستان در کرمان ساعت 10 صبح با حضور سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها، ویژه برنامه بزرگداشت 18 آذر در دانشگاه پیام نور با سخنرانی حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده فقیه در استان کرمان و تجلیل از 18 آذر با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در روز چهارشنبه هفتم در دانشگاه بهنار، برگزاری مراسم پنجشنبه 17 آذرماه ساعت 18 در مسجد قائم با سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی، برگزاری مراسم در دوشنبه 14 آذرماه ساعت 9:00 در دانشگاه جامع علمی کاربردی با سخنرانی حجت الاسلام عرب پور، مراسمی روز پنجشنبه هشتم ماه در مصلی امام خمینی (ره). می توان به سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و برگزاری وبینار بصیرت دانشجویی و انقلابی در روز شنبه 19 آذرماه در دانشکده شهید چمران اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید