بعد از دو سال شروع به تحصیل کردم / چین و ویتنام که رقبای اصلی ما در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا هستند.


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910878

بانوی ملی پوش کشورمان گفت: پس از دو سال دوری از تیم ملی دوباره تمرینات خود را آغاز کردم و اکنون به آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات رسیده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مریم کرمی، ملی پوش بانوی قایقرانی کشور که سابقه کسب دو مدال بازی های آسیایی را در کارنامه خود دارد، درباره از سرگیری تمرینات خود پس از مدت ها دوری از تیم ملی توضیح داد: پس از مسابقات آسیایی. بازی های جاکارتا تصمیم گرفتم مدتی تمرینات را کنار بگذارم و استراحت کنم به همین دلیل دو سال در اردوهای ملی غایب بودم.

وی ادامه داد: تقریبا دو سال پیش تمریناتم را در همدان شروع کردم و بعد از مسابقات قهرمانی کشور دوباره وارد اردوهای کشوری شدم. الان یک سال است که زیر نظر سولماز عباسی تمرین می کنم و به آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات رسیده ام.

کرمی همچنین گفت: سال گذشته برای بازی های آسیایی آماده می شدیم و خبر تعویق این رقابت ها ما را شوکه کرد اما انگیزه خود را از دست ندادیم و بدون وقفه به تمرینات خود ادامه دادیم. در مسابقات لیگ و جام حذفی سعی کردیم از فضای مسابقه دور نباشیم و آمادگی خود را برای مسابقات بزرگتر حفظ کنیم.

وی در خصوص مسابقه قهرمانی آسیا و وضعیت رقبای حاضر در این مسابقه گفت: در مسابقات سنگین وزن چهار نفره که در آن شرکت خواهم کرد، کشورهای چین و ویتنام که رقبای اصلی ما هستند و با آگاهی از اعضای این تیم‌ها در سال‌های اخیر به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند، بدون شک رقابت‌های سخت و رقابتی خواهیم داشت.

کرمی در پایان افزود: امیدوارم پس از کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات، اردوها بلافاصله آغاز شود چرا که با توجه به بحران آب در استان همدان و نبود امکانات تمرینی مناسب، شرایط تمرین در شهر من سخت است و باید برای تکمیل تمرینات جانبی مانند بدنسازی، دوچرخه و ارگو را آماده نگه دارم.

دیدگاهتان را بنویسید