بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات کشوری بوکس نوجوانان و جوانان برگزار می شود/ تمرینات را برای حضور در سه رشته آغاز می کنیم.


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821815

سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: مسابقات قهرمانی کشور را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می کنیم و تلاش من به عنوان سرمربی این است که همه استعدادهای سراسر کشور را شناسایی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان و نوجوانان کشورمان درباره برنامه های تیم های اصلی گفت: وقفه این است که بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد. و تلاش من به عنوان سرمربی این است که همه استعدادها را در سراسر کشور شناسایی کنم.

وی افزود: نفرات اول و دوم مسابقات کشوری به اردوی تیمی دعوت می شوند و مقدمات حضور در این سه دوره را آغاز می کنیم و به صورت مستمر ادامه می دهیم; ملی پوشان دو هفته را در اردو سپری می کنند و یک هفته استراحت دارند که در این مدت از طریق فضای مجازی و تمرینات در نظر گرفته شده ملی پوشان را رصد می کنیم.

سرمربی تیم بوکس نونهالان و نوجوانان گفت: در طول اردو چرخه انتخابی مدعیان خواهیم داشت و حتی در نفر اول و دوم نیز می توانند تغییر کنند. در حال حاضر در حال تماشای برخی از افرادی هستیم که در بازی های آسیایی اردن شرکت کرده اند و برنامه هایی را که برای آماده شدن نیاز دارند یادآوری می کنیم.

مهدی پور در ادامه خاطرنشان کرد: می خواهیم در یک اردو یا جلسه تمرینی مشترک شرکت کنیم که امیدوارم فراهم شود تا بتوانیم با آمادگی بهتر در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

وی در پایان گفت: زمان دقیق مسابقات قهرمانی کشور هنوز مشخص نیست اما تاریخ نهایی به زودی اعلام می شود. از مربیان منطقه می خواهیم بوکسورها را از رده سنی خردسالان و جوانان آماده کرده و تیم های منتخب خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنند تا شرایط نرم تری برای تمرین صددرصدی آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید