بلایی که بر سر خشم بزرگ استقلال آمد!

بلایی که بر سر خشم بزرگ استقلال آمد!

سپاهان یک شبه 5 گل مغلوب الدحیل قطر شد و حذف شد اما مهاجمان این تیم به راحتی چند موقعیت گل را از دست دادند. البته باید آنها و کادرفنی و مدافعان را مقصر دانست اما بازنده بزرگ سپاهان در این مسابقات بدون شک رشید مظاهری بود. گالری که این میدان مهم را به محلی برای تسویه حساب شخصی اش با فرهاد مجیدی تبدیل کرد. حقیقت این است که رشید تاکنون برای سپاهان «متن» نداشته است. هر چه بود، فقط «حاشیه ای» بود و بس.

او برای آخرین بار پس از پیروزی دقایق پایانی سپاهان مقابل پاختاکور، از فرصت استفاده کرد و فرهاد مجیدی را با جمله «مربیگری شخصیت می خواهد» را مورد تمسخر قرار داد. او این کار را کرد تا اینکه مانند سایر بازی های این فصل عملکرد خوبی در دروازه سپاهان داشت و معلوم نبود پاس چه چیزی به سرمربی سابقش می دهد.

از آن زمان تاکنون 14 بازی برای کفش طلا انجام داده و 18 گل به ثمر رسانده است. این آمار وحشتناکی است و زمانی بدتر می شود که بدانیم رشید در لیگ قهرمانان 12 گل به ثمر رسانده و در هیچ یک از 6 بازی این تیم در آسیا نتوانسته کلین شیت کند. او در دیدار مقابل الدحیل با احتساب گل های این دیدار 2 گل مقابل مایکل اولونگا به ثمر رساند و در بازی فصل گذشته استقلال و الدحیل تعداد گل های اولونگا مقابل رشید مظاهری به 8 گل رسید. ناکامی مطلق مظاهری در سپاهان را نشان داد; اما مشخصا برای او بیش از هر چیز دیگری کل کار با فرهاد مجیدی مهمتر است!

دیدگاهتان را بنویسید