بلایی که سر مهدی کایدی در استقلال آمد

بلایی که سر مهدی کایدی در استقلال آمد

استقلال در این فصل برخلاف سال قبل فوتبال زیباتری ارائه کرد اما نتوانست نتیجه بگیرد و نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و از قهرمانی خود دفاع کند. مهدی قیدی که پس از یک فصل حضور در فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی به فوتبال ایران و باشگاه استقلال بازگشت، ستاره بی چون و چرای آبی ها بود و بهترین گلزن این تیم محسوب می شود. مهدی در آخرین بازی فصل مقابل تراکتور 12 گل با هت تریک به ثمر رساند و تنها یک گل با شهریار موگانلو که عنوان آقای گل را به دست آورد فاصله داشت.

اما کایدی نتوانست با تیمش قهرمان لیگ شود و تمام امیدش به جام حذفی و قهرمانی با استقلال در این رقابت ها است. نکته جالبی در مورد ستاره این فصل استقلال وجود دارد. مهدی در تیم قهرمانی حضور نداشت و فصل قبل که استقلال پس از چندین سال ناکامی قهرمان شد، در فوتبال امارات بازی می کرد. کایدی امسال به امید قهرمانی با تیم محبوبش به ایران بازگشت اما استقلالی ها جام قهرمانی را به دست نیاوردند و کورس قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کردند.

همچنین شباب الاهلی که قیدی فصل گذشته در آن بازی می کرد، امسال توانست قهرمان لیگ امارات شود اما قیدی دیگر در آن تیم نبود. در واقع تیم های کایدی در زمان بازی این بازیکن در این تیم موفق به کسب جام قهرمانی نشدند که در نوع خود جالب است. مهدی نه با استقلال و نه با شباب الاهلی قهرمان نشد، اما ستاره تاثیرگذاری بود و از کیفیت بالای این بازیکن به راحتی نمی توان گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید