بلایی که سر بازیکن عصبانی استقلال آمد

بلایی که سر بازیکن عصبانی استقلال آمد

عزیزبک امانوف که در نیم فصل اخیر لیگ برتر از باشگاه لوکوموتیو تاشکند به استقلال پیوست، هنوز برای حضور در ترکیب این تیم مورد توجه سرمربی پرتغالی استقلال قرار نگرفته است.

حضور کوتاه (سه دقیقه) این بازیکن در دقایق پایانی دیدار مقابل گل گهر سیرجان تنها فرصتی بود که ساپینتو در اختیار آمانوف قرار داد. عزیزبک که برای استقلال بازی نکرد و حتی نامش در لیست بازیکنان این تیم (در هفته های لیگ برتر) هم قرار نگرفت، اردوی تیم ملی و جایگاه همیشگی خود را در تیم ملی از دست داد. همچنان از کادر فنی استقلال عصبانی است و از طرفی در بلاتکلیفی وجود دارد.

در هفته های پایانی مهرماه امسال (که هنوز قیمت دلار تا این حد افزایش نیافته بود) گفته می شد این بازیکن باید در نیم فصل به یکی از تیم های لیگ برتری منتقل شود اما افزایش قیمت دلار باعث شده مشتریان بومی این بازیکن دیگر تمایلی به عدم استخدام آمانوف نداشته باشند و دود این وضعیت به چشم هافبک ازبکستانی و این فوتبالیست که با استقلال قرارداد دلاری دارد می رود. ، به احتمال زیاد تا پایان نیم فصل در جمع آبی ها باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است؛ قطعا در روزها و هفته های آینده و با شرایط بد مالی استقلال، وضعیت این بازیکن بیشتر مشخص خواهد شد. چرا که با نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، شاید ساپینتو هافبک تهاجمی سرخورده آرزو کند با تعداد کمتری استقلال را ترک کند و به تیم دیگری در لیگ ایران یا لیگ برتر کشورش بازگردد تا جایی برای بازی داشته باشد. او قبل از پیوستن به استقلال در تیم قبلی خود 8 بار در پست هافبک هجومی گلزنی کرده بود اما نه در دوران مجیدی و نه در این فصل!

دیدگاهتان را بنویسید