بلیت سینماهای تهران نیز از 15 هزار تن به 35 هزار تن کاهش یافت.


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877766

مجید اکبرشاهی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اجرای طرح کاهش قیمت بلیت سینماهای موسسه تصویر شهر از ابتدای تابستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید اکبرشاهی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اجرای طرح تابستانی در سینماهای تهران خبر داد: تصمیم داریم برای جذب مخاطب بیشتر به سینما گام برداریم.

وی افزود: از آنجایی که سینماهای موسسه تصویر شهر زیر مجموعه شهرداری تهران هستند و تامین رفاه و آسایش شهروندان یکی از وظایف اصلی این موسسه است، تصمیم گرفتیم در چند روز و چند ساعت قیمت بلیت سینما را کاهش دهیم. “

اکبرشاهی درباره جزئیات این طرح و قیمت بلیت سینماهای زیر توضیح داد: سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) بلیت پردیس های سینماهای ملت، تماشا و راگا تا ساعت 19 نیم بها خواهد بود. 00 و از ساعت 19:00 به بعد برای تمامی فیلم های پردیس ملت از 45000 تومان به 35000 تومان و پردیس Raga و Tamasha از 35000 تومان به 25000 تومان کاهش می یابد.

وی همچنین ادامه داد: این پروژه از ابتدای تابستان تیرماه 1401 در سینماهای زیر اجرا می شود و در سایر روزهای هفته طبق روال گذشته قیمت بلیت سه شنبه و آخر هفته نیم بها خواهد بود. سه روز هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) “) با قیمت تمام شده در دسترس شهروندان است.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: از ابتدای امسال با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم تصمیم گرفتیم قیمت بلیت سینما در پردیس سینما رازی واقع در منطقه 11 شهرداری تهران افزایش نیابد. که یکی از سینماهای این موسسه می باشد در گذشته در تمامی روزهای هفته بلیت را با قیمت 15000 تن به مردم عرضه می کرد.

مجید اکبرشاهی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح استقبال مخاطبان از فیلم ها بیشتر شود و رونق دوباره به سینماها بازگردد.

پردیس سینمایی گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب پارک ملت با 12 سالن، پردیس سینمایی راگا در ری و تماشا در یافت آباد هر کدام با 3 سالن و رازی در میدان گمرک با 2 سالن میزبان شهروندان و مخاطبان سینما هستند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید