بمب اصلی استقلال از خارج می آید

بمب اصلی استقلال از خارج می آید

فرهاد مجیدی در پنجره سخت نقل و انتقالات زمستانی به خصوص در بخش هجومی سعی کرده تیمش را تقویت کند. به همین دلیل در میان بازیکنانی که به سرمربی استقلال معرفی شد، او قصد داشت ژان کارلوس، هافبک تهاجمی تیم برزیلی نائوچیکو را که عنوان بهترین هافبک فصل را در سری B آن کسب کرده بود، بیاورد. کشور.

این بازیکن که قرارداد خود را با نائوچیکو تا سال 2024 تمدید کرده بود، مورد توجه استقلال قرار گرفت و مذاکرات جدی بین طرفین انجام شد اما در نهایت رقم درخواستی تیم برزیلی برای صدور رضایت نامه ژان کارلوس چیزی نزدیک به 700 هزار دلار بود. به همین دلیل آبی پوشان از جذب این بازیکن خودداری کردند.

اما حالا و در روزهایی که استقلال در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی ندارد، مدیران این باشگاه به فکر جبران بازار عقب مانده با یک خرید خارجی خوب هستند. ژان کارلوس گزینه ای است که امضای آن می تواند بار دیگر محبوبیت مصطفی آجورلو را در بین هواداران افزایش دهد.

سایت ge.globo در خبری جدید از ژائو دآندراد نتو مدعی شد که آبی ها بار دیگر به دنبال هافبک برزیلی رفته اند. او برای مقاله خود عنوان «ژان کارلوس از ایران پیشنهاد جدیدی دریافت می کند و نائوچیکو مذاکرات را بررسی می کند» را انتخاب کرد و نوشت که این هافبک پیشنهادی 600 هزار دلاری از استقلال دریافت کرده و هیئت مدیره نائوچیکو در حال بررسی این موضوع است.

این خبر ادامه می دهد: دوران ژان کارلوس در نائوچیکو ممکن است به پایان برسد. پنجشنبه گذشته، این هافبک 30 ساله و یکی از بازیکنان اصلی سه فصل اخیر پرنامبوکو (ملقب به نائوچیکو) بار دیگر از ایران و باشگاه استقلال پیشنهادی دریافت کرد که کارلوس در ابتدا به آن علاقه نشان داد. از سال.

به هر حال، پیشنهاد اولیه همان پیشنهاد قبلی است: 600 هزار دلار (حدود 3.1 میلیون ریال برزیل) برای حقوق اقتصادی این بازیکن. به گزارش ge.globo، هیئت مدیره نیز در حال آماده سازی یک پیشنهاد متقابل است.

چند روز پیش استقلالی ها ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی را که در سال 2020 هدایت واسکودوگاما را بر عهده داشت را به خدمت گرفت و این مربی قصد دارد یکی دو بازیکن برزیلی را برای این تیم به خدمت بگیرد. دستمزد پیشنهادی باشگاه ایرانی بیش از دو برابر دستمزدی است که ژان کارلوس در حال حاضر در نائوچیکو دریافت می کند. دیویدسون اندروز، مدیر برنامه های این هافبک در تماس با ge.globo از اظهار نظر درباره پیشنهاد جدید استقلال خودداری کرد.

در ماه آوریل و در آستانه بسته شدن اولین پنجره نقل و انتقالات تیم ملی فوتبال برزیل، اسپورت رسیفه که در سری B برزیل حضور دارد، خواستار جذب ژان کارلوس شد و پیشنهادی بین 3 تا 3.5 میلیون ریال برزیل به این بازیکن داد. این پیشنهاد توسط هیئت مدیره نائوچیکو رد شد.

در صورت توافق نائوچیکو و استقلال، دیدار روز شنبه مقابل گرمیو نوریزونتینو در هفته شانزدهم سری B می تواند نشانه خداحافظی ژان کارلوس با نائوچیکو باشد.

این بازیکن که در سال 2019 قرارداد امضا کرد، در مجموع 135 بازی برای نائوچیکو انجام داد و 35 گل به ثمر رساند. علاوه بر این، او 22 پاس گل نیز داد. این هافبک با هفت گل بهترین گلزن نائوچیکو در این فصل است.

در سال 2019، ژان کارلوس با نائوچیکو قهرمان سری C شد و دو بار در سال‌های 2021 و 2022 قهرمان جام دولتی پرنامبوکانو شد. امسال پس از اخراج در بازی مقابل رترو، با داور خانم دبورا سیسیلیا درگیر شد که منجر به محرومیت 10 جلسه ای از جام دولتی پرنامبوکانو در سال بعد شد.

دیدگاهتان را بنویسید