بمب اصلی نقل و انتقالات نه در استقلال و نه در پرسپولیس

بمب اصلی نقل و انتقالات نه در استقلال و نه در پرسپولیس

نگاهی به تقویم حکایت از فاصله 140 روزه تا اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر دارد و در حالی که ملی پوشان آمادگی مناسبی برای حضور در این مسابقات نداشته اند، شرایط برای این امر بسیار نگران کننده است. تیم عملکرد ضعیف تیم ملی در سه دیدار امسال خود به ویژه مقابل کره جنوبی و الجزایر باعث نگرانی هواداران ایرانی از عملکرد این تیم در گروه سخت جام جهانی شده است. تیم ایران که در مقابل نیمه تیم الجزایر نتوانست نمایش خوبی از خود نشان دهد، کار بسیار سختی مقابل ستاره های انگلیس، آمریکا و ولز خواهد داشت و حتی این نگرانی وجود دارد که یکی از بدترین نتایج تاریخ ایران رقم بخورد. در جام جهانی زیر نظر اسکوچیچ به دست می آید. سرمربی کروات که به یکباره رشد عجیبی در فوتبال ایران پیدا کرد و از سرمربیگری تیم هایی مانند خونه خونه و نفت آبادان به تیم ملی رسید، توانست پس از پایان دور دوم مقدماتی تیم را به راحتی از مرحله مقدماتی عبور دهد. رسوایی مارک ویلموتس و در نهایت او در مسابقات متوالی بدون باخت آمار جالبی داشت. اما نکته اصلی این است که تیم او در مسابقات مهم و بزرگ خود را بسیار شکننده نشان داده است.

اتفاقی که زیر نظر کارلوس کی روش افتاد کاملا متفاوت بود و تیم ما در دیدارهای مهم خود مانند آرژانتین، اسپانیا و پرتغال عملکرد قابل قبولی داشت اما وضعیت تیم ایران در ماه های اخیر چندان خوب نیست و این تیم نه تنها مشکلات فنی و تاکتیکی زیادی وجود دارد، اما حتی این مربی نه چندان بزرگ و کمتر شناخته شده نیز نتوانست در رختکن تیمش وحدت ایجاد کند. شایعاتی که از گوشه و کنار در رختکن تیم ایران به گوش می رسد حاکی از آن است که سرمربی کروات حتی در بین بازیکنان تیمش نیز محبوبیتی ندارد و در صورت جدی شدن ماجرای اخراج او شاهد مقاومت چندانی از سوی این بزرگ نخواهیم بود. و بازیکنان باتجربه تیم .

اگرچه این انتقال می توانست خیلی زودتر انجام شود، اما در بیش از سه ماهی که از پایان رقابت های مقدماتی جام جهانی می گذرد، فدراسیون فوتبال بیشتر درگیر مشکلات داخلی خود بود و فرصت زیادی برای تنظیم شرایط جام جهانی نداشت. تیم ملی. فوتبال ایران این روزها بیشتر درگیر اخبار نقل و انتقالات لیگ خود است و شاید کمتر کسی فکر کند که در 140 روز دیگر باید یکی از سخت ترین بازی های سال های اخیر را مقابل تیم پر ستاره و رقابتی انگلیس انجام دهیم.

با اینکه زمان زیادی را از دست دادیم، اما هنوز فرصت برای تغییر کادر فنی تیم ملی و انتخاب گزینه بهتر برای نشستن به جای اسکوچیچ کم تجربه وجود دارد. به نظر می رسد اهالی فوتبال و صاحب نظران این عرصه باید هرچه زودتر برای ایجاد این تغییرات پیشقدم شوند و تا دیر نشده گامی جدی بردارند تا از یک فاجعه بزرگ برای تیم ملی در جام جهانی جلوگیری کنند. آیا باید منتظر بمب اصلی نقل و انتقالات تابستانی باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید