بمب انتقال؛ سردار آزمون و علی کولی زاده در استقلال

بمب انتقال؛  سردار آزمون و علی کولی زاده در استقلال

علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در برنامه شب های فوتبال باز هم با کنایه به احمد سعادتمند گفت: متأسفانه امروز یک نفر را تبلیغ کردند که قبلاً در تلویزیون گفتم، اگر این آقا بتواند 300 میلیارد به باشگاه بیاورد، من مجبور نیستم بروم. دستش را می گیرم، می برم پیش نخست وزیر و می گویم او را مدیرعاملی کن. اما حالا که استقلال هر بازی سه چهار گل می زند و باید این جو را درست کنیم، اینطور نیست. خوب

وی درباره جذب بازیکنان خارجی جدید نیز توضیح داد: از ابتدا معتقد بودیم تیمی با بازیکنان خوب داریم اما در نهایت باید یکی دو بازیکن اضافه کنیم. این چیزی است که قبل از پیوستن به باشگاه به آن اشاره کردم، اما تیم به گونه ای بسته شده است که سقف لیست تیم پر می شود و از نظر قانونی نمی توانیم بازیکنی را جذب کنیم. حتی اگر بازیکنی را حذف کنیم و به او پول بدهیم، سازمان لیگ باز هم اجازه حذف نام او را نمی دهد. پس قانون می گوید برای فسخ قرارداد باید بین طرفین توافق صورت گیرد.

فتح الله زاده گفت: ممکن است در مقطعی بازیکنی تخلفاتی انجام داده باشد که بر اساس قراردادی که با آن بازیکن بسته ایم، بتوانیم یک طرفه قراردادش را فسخ کنیم که در مورد آقای یزدانی و به دلایل انضباطی که می دانستیم یزدانی را فسخ کرده ایم اینطور است. بازیکن خوبی است و ما برای او آرزوی سلامتی داریم اما از نظر قرارداد این تخلفات بود و بر این اساس او را فسخ کردیم.

وی افزود: اکنون فقط یک جای خالی داریم. سه، چهار بازیکن را در پست هافبک بازی به آقای ساپینتو معرفی کردم. حتی این بازیکنان در اورتون و چلسی بازی کرده اند. اما آقای ساپینتو می گوید الان تیم من آرام است و باید فکرمان را جمع کنیم و بازیکنی را به خدمت بگیریم که بتواند کمک زیادی به ما کند.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: حرف او را قبول کردم و آن سه چهار بازیکن را رد کردم. با این حال، من چند بازیکن دیگر را در نظر دارم و منتظر هستم که آقای ساپینتو به من بگوید چه کسی را دوست دارد. البته ایشان به من پیشنهاد سردار آزمون و علی کولی زاده را داده بود که چون این دو بازیکن تیم داشتند نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

وی گفت: الان شاید هزار بازیکن در اروپا وجود داشته باشد که آزاد هستند و کیفیت خوبی دارند. منتظرم آقای ساپینتو به من خبر بدهد و بازیکن مورد نظرش را به خدمت بگیرد. یعنی احتمالا فردا یا پس فردا با او جلسه خواهم داشت و در مورد آن تصمیم خواهم گرفت. من مشکلی با خرید بازیکن ندارم، فقط منتظر تایید نهایی سرمربی هستم. البته باز هم تاکید می کنم چون تاکید می کنند بازیکنی که می آوریم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد بنابراین روز یکشنبه در جلسه ای که برگزار می کنیم بازیکنی را انتخاب کرده و به ترکیب اضافه می کنیم. بنابراین از نظر مالی مشکلی نداریم. اما اگر آقای ساپینتو خودش را بازیکن پیدا کند، مشکلی نداریم.

فتح الله زاده در پایان گفت: بازیکن مورد نظر ساپینتو نباید تحت قرارداد تیمی باشد. مثلاً سردار آزمون را نتوانستم به خدمت بگیرم چون با تیمش قرارداد داشت و این امکان وجود ندارد. ما بازیکنان آزاد زیادی داریم. ساپینتو بعد از بازی با پیکان 2 روز به این تیم استراحت می دهد و در این مدت حتما به فکرش خواهد بود و اگر بازیکن آزادی را معرفی کند حتما او را به خدمت می گیریم. تیم ما مشکل مالی دارد اما برای جذب این بازیکن مشکلی نداریم و هر زمان که او معرفی شود با او قرارداد می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید