آزمون و کولی زاده استقلالی می شوند؟ تناقض عجیب در استقلال

آزمون و کولی زاده استقلالی می شوند؟  تناقض عجیب در استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای اخیر بارها تاکید کرده که تیمش به هافبک طراح و بازیساز نیاز دارد و حتی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد که از آنجایی که استقلال فقط می تواند یک بازیکن به خدمت بگیرد، ما فقط می خواهیم یک هافبک بازیساز خوب بگیریم. او همچنین تاکید کرد که بازیکنان مورد نظر خود را به سنت پیشنهاد داده است اما سرمربی استقلال می گوید پس از جا افتادن تیم باید بازیکنانی با تمرکز بالا وارد زمین کرد. البته ساپینتو مدتی پیش من را به سردار آزمون و علی کولی زاده معرفی کرد اما امکان جذب او وجود نداشت.

این اظهارات فتح الله زاده کاملا در تضاد با خواسته ساپینتو پرتغالی است. مدیر اجرایی می گوید استقلال یک هافبک بازیساز می خواهد و سرمربی هم نام کولی زاده و آزمون را پیشنهاد کرده است. همه می دانند که کولی زاده در پست وینگر بازی می کند و استقلال بازیکنانی چون کایدی، محبی، رضا میرزایی، ارسلان مطهری، امیرعلی صادقی، یاماگا و… را در آن پست دارد. از طرفی اگر ساپینتو درخواست آزمایش کرد باید بداند که این بازیکن یک مهاجم نوک تیم ملی است و در خط هافبک بازی نمی کند! همچنین استقلالی ها امثال شهبازاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در آن پست دارند، بنابراین درخواست آزمون برای پیوستن به استقلال با توجه به نیاز به هافبک بازیساز کمی عجیب به نظر می رسد.

به نظر می رسد در اظهارات مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم تناقضاتی وجود دارد که حتی هواداران این تیم را برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید دچار سردرگمی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید