بمب تابستانی پرسپولیس شناسایی شد

علیرضا بیرانوند پس از درخشش در پرسپولیس و حضور درخشانش در جام جهانی راهی آنتورپ شد تا به پیشرفت خود در فوتبال اروپا ادامه دهد. اما شرایط برای دروازه بان تیم ملی ایران که با هزار آرزو راهی بلژیک شده بود، پیش نرفت. بیرو در آنتورپ تنها به دلیل مصدومیت دروازه بان اصلی تیم برای مدتی دروازه بان اصلی شد و بعدها حتی در این باشگاه بلژیکی بن بست را تجربه کرد تا برای فرار از این وضعیت قهرمانی پرتغال و باشگاه نه چندان مطرح بواویستا را انتخاب کند.

بیرانوند پس از حضور در لیگ پرتغال هدف اصلی خود را حضور در ترکیب ثابت این تیم و رفتن به تیم های مطرح تر عنوان کرد. گلی که حالا در دورترین فاصله با دروازه بان ملی پوش ایران قرار دارد. بیرو در این فصل از یک بازیکن لیگ پرتغال به یک بازیکن ثابت روی نیمکت بوواچیستا تبدیل شده است، بنابراین نه تنها در حال نزول در فوتبال اروپا است، بلکه همچنان جایگاه همیشگی خود را در تیم ملی از دست داده است.

دروازه بان سابق پرسپولیس این هفته بار دیگر روی نیمکت نشست و به یاد نداشت آخرین بار کی برای این تیم بازی کرده است. زمانی که بیرانوند در سال 2018 پنالتی کریس رونالدو را اجرا کرد، شاید تصورش را هم نمی کرد که در آستانه جام جهانی آینده چنین شرایطی پیش بیاید و جای خود را در دستان امیر عابدزاده ببیند.

این مشکل به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت و بیرانوند در جام جهانی قطر بار دیگر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. تنها 9 هفته تا پایان رقابت های این فصل پرتغال باقی مانده و بعید است اتفاق خاصی برای دروازه بان تیم ملی ایران در بوآویستا بیفتد.

با توجه به شرایط این روزهای بیرانوند، احتمال انتقال او به تیم دیگری در اروپا شاید نزدیک به صفر باشد. همین موضوع باعث می شود احتمال بازگشت او به پرسپولیس در سال قبل از جام جهانی بیش از هر زمان دیگری مشهود باشد. بیرو در دومین جام جهانی خود نمی خواهد نیمکت نشین باشد و همین موضوع و نیاز مبرم پرسپولیس به دروازه بان قابل اعتماد احتمال انتقال او به قرمزها را افزایش داد.

اگرچه پرسپولیس به تازگی قرارداد حامد لاک را تمدید کرده است، اما عملکرد این دروازه بان به خصوص در هفته های اخیر هواداران را کاملاً ناامید کرده است. با ادامه این روند، به نظر می رسد قرمزها تصمیم مهمی در مورد چارچوب خود در تابستان بگیرند. راه حلی که به هر قیمتی می تواند بیرانوند را راضی به بازگشت کند.

بیرانوند بازگشت خود به پرسپولیس را تایید کرد
جالب اینجاست که شب گذشته بیرانوند به خبر یکی از رسانه ها که نوشته بود بیرانوند فصل آینده به ایران بازنمی گردد، واکنش نشان داد.

دروازه بان تیم ملی ایران با توئیتی در این خصوص برای بازگشت به ایران و بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

دروازه بان تیم ملی ایران به صورت قرضی در بوآویستا حضور دارد و پرسپولیس برای بازگرداندن او باید با آنتورپ بنشیند. انتقالی که اگرچه سخت به نظر می رسد، اما نیاز مبرم قرمزها این را به خریدی گران تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید