بمب تابستانی فوتبال اروپا در منچستر منفجر شد؟

سان فاش کرد که شیخ جاسم، مالک احتمالی منچستریونایتد، در صورت پیروزی در اولدترافورد، نیمار را می‌خواهد و همچنین گزارش شده که کیلیان امباپه را نیز هدف قرار داده است.

مشخص است که پاریسی ها فصل آینده خود را بدون نیمار و لیونل مسی برنامه ریزی می کنند. مسی به دلیل سرپیچی از خواسته های سران باشگاه و پرواز به عربستان سعودی برای یک تور تبلیغاتی به مدت دو هفته محروم شد. این اقدام مسی باعث عصبانیت هوادارانش در پاریس شد.

چند ماه است که مدیریت پاری سن ژرمن روی طرحی کار می کند که به معنای تغییر اساسی در سیاست آنهاست. یکی از اعضای باشگاه توضیح داد: از این پس، برنامه PSG ساده است: بازیکنان جوان، فرانسوی و تیمی. برای همه روشن است که چه کسانی را نگه می دارند و چه کسانی را رد می کنند.»

در ابتدا برنامه اصلی پاری سن ژرمن استفاده از مثلث تهاجمی مسی، نیمار و کیلیان امباپه برای فتح اروپا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. اما قهرمان لیگ یک در دو فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی توسط رئال مادرید و بایرن مونیخ حذف شد. مسی که در پایان فصل قراردادش تمام می شود، پیشنهادی برای تمدید قرارداد نخواهد داشت، اگرچه امیدهای او برای بازگشت به بارسلونا به توافق مالی بارسلونا با رهبران لالیگا بستگی دارد. و در حالی که پاری سن ژرمن راه نجاتی به نیمار نشان نداده است، ظاهراً حاضر است به پیشنهادات سایر باشگاه ها گوش دهد. و این یک فرصت عالی برای منچستریونایتد است اگر آنها معتقد باشند که نیمار می تواند آنها را در مسیر قهرمانی بازگرداند.

نیمار که در سال 2017 با قراردادی 198 میلیون پوندی (معادل 222 میلیون یورو) از بارسلونا به لیگ 1 نقل مکان کرد، هنوز دو سال از قراردادش با PSG باقی مانده است. اما این ستاره آمریکای جنوبی با دستمزد 49000 پوند در هفته، علاقه زیادی به انتقال به لیگ برتر انگلیس دارد.

آینده امباپه در 18 ماه گذشته در هاله ای از ابهام بوده و رئال مادرید همچنان مشتاق جذب او است. اما از سوی دیگر جدایی این دو ستاره آمریکای جنوبی باعث می شود امباپه به عنوان «پادشاه پاریس» و ستاره بی چون و چرای لیگ 1 بدون رقیب باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید