بمب های نقل و انتقالات استقلال به یکباره خنثی شد

بمب های نقل و انتقالات استقلال به یکباره خنثی شد

استقلال تجربه خاصی در بمب گذاری ندارد. بمب های این تیم در چند فصل اخیر نتوانسته کاری از پیش ببرد و بیشتر آنها جدایی زودهنگام از آبی پوشان داشتند. اتفاقی که سجاد شهبازاده در این فصل تجربه کرد و در نهایت حضورش در لیست مازاد استقلال تعجبی ندارد. سجاد شهبازادا مانند دیگر بمب های استقلال یکی از بازیکنانی است که به پرسپولیس علاقه مند بود اما او ترجیح داد در جدال سرخابی ها با آبی ها بازی کند. جالب اینجاست که در ابتدای حضور سا پینتو شایعاتی مبنی بر عدم اعتقاد این مربی پرتغالی به این بازیکن به گوش می رسید. اما در آن زمان سجاد ماندنی شد تا با عملکردش در زمین، آن شایعات را به واقعیت تبدیل کند. چهره موفق سپاهان در دو فصل اخیر روزهای خوبی را در استقلال سپری نکرده است.

پیروزی کوتاه مدت در دربی!

فرزاد مجیدی بعد از قرارداد با بازیکن 35 ساله لیگ می گوید برد استقلال در دربی نقل و انتقالات اتفاق افتاده است! البته این برد تنها یک گل برای استقلال داشت و امین قاسمی نژاد خیلی زودتر از حد انتظار پایتخت را ترک کرد. او به صورت قرضی به گلگهار رفت و بعد از اینکه ساپینتو او را نخواست به همان تیم بازگشت.

وارث تیام

پس از جدایی مامه تیام، مدیران استقلال به دنبال جایگزینی مناسب بودند. مدیران استقلال با عکس های یادگاری که با الحاجی گرفتند و قرارداد 3 ساله با این بازیکن از درخشش او مطمئن بودند. با این حال گرو زودتر از موعد مقرر با 7 بازی بدون گلزنی و تنها یک گل در جام حذفی استقلال را ترک کرد.

یاگی هم رفت

یاغی آبی ها روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد. منشا پس از نمایش خوب در پرسپولیس به استقلال آمد تا موفقیت خود را با این تیم تکرار کند. برونکو او را باور نکرد و او را در لیست مازاد قرار داد تا شفر بتواند او را استخدام کند. مبدأ در استقلال پر فراز و نشیب بود. او یک گل زیبا به فولاد زد و در چند بازی اولش با پیراهن استقلال عملکرد خوبی داشت اما خیلی زود در استقلال از بین رفت و با پایان فصل، باشگاه استقلال قراردادش را تمدید نکرد. چند ماه بعد حثیر، قائم مقام سابق باشگاه استقلال در مصاحبه ای به حواشی فراوان منشا اشاره کرد و آنها را عامل اصلی تمدید نشدن قرارداد منشا عنوان کرد.

ستاره های خاموش

حسن بیت سعید پس از یک نیم فصل کاملا ناموفق در استقلال از این تیم جدا شد. بازیکنی که با 10 گل و 7 پاس گل برنده آبی پوشان شده بود، سرانجام خیلی زود آهنگ خداحافظی خود را با صفر گل و بدون پاس گل خواند.

مرتضی تبریزی یکی از آن مهاجمانی بود که جنگید و راهی استقلال شد و به همین سرنوشت دچار شد. حضور تبریزی در استقلال به عنوان یک مهاجم موفق در فوتبال ایران آغاز شد و پس از آن از او به عنوان بازیکنی زمین خورده یاد شد که کمتر رنگ روزهای اوج خود را می دید. مصدومیت ها باعث شد تا ثروت تبریزی قبل از پوشیدن پیراهن استقلال و بعد از آن به دو قسمت تقسیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید