دخالت عجیب رئیس جمهور در خنثی سازی بمب نقل و انتقالات

طبق گزارش نشریه اسپانیایی موندوپورتیوو، کیلیان امباپه بزرگترین خرید تابستانی پاری سن ژرمن است. پس از یک فشار و کشمکش بسیار طولانی، باشگاه پاریسی موفق شد این مهاجم را متقاعد کند که رئال مادرید را رد کند و به قرارداد خود ادامه دهد.

پس از اینکه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، او را برای ماندن تحت فشار قرار داد، مرد فرانسوی با تمدید قرارداد چند میلیون دلاری تا سال 2025 موافقت کرد. امباپه در جدیدترین مصاحبه خود به دخالت رئیس جمهور فرانسه در پروژه انتقالش به رئال اعتراف کرد.

این بازیکن توضیح داد: “هیچ وقت تصور نمی کردم که در مورد آینده حرفه ای ام با رئیس جمهور صحبت کنم، بنابراین دیوانه کننده بود، واقعا دیوانه کننده بود. او به من گفت می خواهم در پاریس بمانی. من نمی خواهم شما به رئال مادرید بروید و برای کشور بسیار مهم هستید. وقتی رئیس جمهور این را به شما می گوید، مهم است.

در شرایطی که رئال مادرید از همیشه عقب تر است، مکرون اصرار داشت که امباپه در پاریس بماند. رئال مادرید بحث شهر بود و امباپه در بازگشایی درها برای بازی در سانتیاگو برنابئو در آینده تردیدی نداشت.

امباپه دوباره داستان خود را با رئال آغاز کرد و گفت: هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من هرگز آنجا نرفته ام اما رئال به نظر خانه من است یا چیزی شبیه به این!

دیدگاهتان را بنویسید