فیفا بمب نقل و انتقالات استقلال را خنثی کرد!

علی کریمی یکی از اهداف تابستانی استقلال و پرسپولیس بود. بازیکنی که فصل گذشته به کایسری اسپور ترکیه رفت اما به دلیل مصدومیت شدید هرگز نتوانست در این تیم بازی کند.

در سال منتهی به جام جهانی 2022 قطر، کریمی در بازگشت به ایران تردیدی نداشت تا دوباره به فهرست دراگان اسکوچیچ بپیوندد تا شانس بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد.

کریمی با توجه به ترافیک هافبک و رقبای قدرتمند کایسری اسپور، بازگشت به ایران را به ریسک رقابت با هم تیمی هایش ترجیح داد و حتی با مدیران این تیم استقلال و سپاهان مذاکره کرد.

آن تابستان کریمی حتی به اصفهان رفت و در آنجا تمرین کرد تا بتواند سریعتر به میادین بازگردد. سپاهانی ها هم از فرصت استفاده کردند و گفتگو را با این بازیکن آغاز کردند.

اما صحبت های این بازیکن با استقلال مثبت پیش رفت و آزورلو در بازار نقل و انتقالات فاصله چندانی با صید شاه ماهی نداشت اما ناگهان نامه ای که باشگاه ترکیه ای از فیفا دریافت کرد همه چیز را خراب کرد.

کایسری که نمی خواست بازیکنانش را در پنجره بسته نقل و انتقالات از دست بدهد، ابتدا با ارسال نامه ای به فیفا، قانونی بودن قرارداد کریمی را اعلام کرد. پس از مصدومیت این بازیکن ایرانی، او از لیست خط خورد و همین موضوع تردیدهایی را ایجاد کرد که آیا کریمی می تواند خرید جدیدی باشد یا خیر.

سرپرست باشگاه قیصری در این زمینه با فیفا مکاتبه کرد و عنوان کرد که علی کریمی تنها به دلیل مصدومیت از لیست خارج شده و در این مدت به طور مرتب دستمزد خود را دریافت کرده و بنابراین نباید خرید جدیدی به حساب بیاید.

فیفا سپس به استعلام کایسری پاسخ داد و تصریح کرد که کریمی خرید جدیدی محسوب نمی شود و می تواند به حضور خود در این تیم ادامه دهد.

به این ترتیب کریمی که توافق مثبتی با مدیران استقلال داشت برای شرکت در تمرینات کایسری مجبور به بازگشت به ترکیه شد و این تیم اجازه جدایی هافبک ایرانی خود را نداد تا ماجرای بازگشت این هافبک تکنیکی در فوتبال ایران ممکن است. تابستان امسال تعطیل باشد

دیدگاهتان را بنویسید